خدمات تابستان 1401

ویژه داوطلبان کنکور 1402

اگر برای موفقیت در کنکور 1402 هدفگذاری کردید، پس از تابستان 1401 با گزینه دو شروع کنید و در یک سال با معتبرترین آزمون های آزمایشی، شبیه ترین سوالات به کنکور، هوشمندترین کارنامه ها ، حرفه ای ترین بانک سوال و در یک کلمه بهترین برنامه ریزی برای آزمون سراسری 1402 آماده شوید. هر محصول و خدمتی که در حوزه سنجش و ارزشیابی لازم دارید، اینجاست.

برنامه ما در تابستان 1401 برای شما داوطلبان کنکور ریاضی، تجربی و انسانی از 10 تیر شروع می شود و تا 25 شهریور ادامه دارد. شما در تابستان  می توانید با آزمون های آزمایشی گزینه دو دروس  اختصاصی دهم و یازدهم که بیشترین مشابهت به سوالات کنکور را شامل می شوند را مرور کنید و با دسترسی رایگان به کلی خدمات دیگر که در ادامه توضیح داده خواهد شد، گام اول موفقیت در مسیر کنکور را بردارید.

اگر به دنبال آزمون های مهر تا کنکور 1402 هستید، اینجا کلیک کنید.

برنامه آزمون های گزینه دو متناسب با اعلامیه های رسمی سازمان سنجش خواهد بود. بر این اساس تا زمانی که این سازمان به صورت رسمی تغییری در دروس و محدوده بندی کنکور 1402 نداده باشد، تغییری در برنامه آزمون های گزینه دو ایجاد نخواهد شد. توصیه کارشناسان و مشاوران نیز همین مورد می باشد؛ چون دانش آموزان فرصتی برای خطا و ریسک ندارند و بهتر است برنامه خود را براساس اخبار و فرضیات، پایه گذاری نکنند!

محدوده بندی آزمون های گزینه دو متناسب با کنکور 1402 فقط از دروس اختصاصی خواهد بود

آزمون های آزمایشی تابستان 1401

این برنامه شامل 6 مرحله آزمون آزمایشی + 2 آزمون هدیه و دسترسی به محصولات و خدمات طلایی می باشد که در ادامه توضیح داده شده است. محدوده بندی آزمون های گزینه دو فقط از دروس اختصاصی برگزار می شود . شیوۀ برگزاری آزمون‏ها در تابستان که فاصله با آزمون سراسری بیشتر است، صرفاً آنلاین خواهد بود.

در آزمون های آنلاین گزینه دو با امکانات ویژه ای همچون محاسبه دقیق زمان پاسخگویی شما به هر سوال, دو دفترچه ای شدن زمانبندی آزمون, جابجایی رندوم گزینه ها, امکان مشاهده لیست کامل سوالات در یک نگاه, تکنیک های مشاوره های مثل ضربدر منها و رد گزینه و …. شما تمام مهارت های لازم برای شرکت در کنکور را به بهترین شکل ممکن یاد خواهید گرفت .

برنامه آزمون های تابستان

تاریخ برگزاری مهلت ثبت نام آنلاین محدوه کلی
۱۰ تیر ۱۴۰۱
7 تیر ۱۴۰۱

تعیین سطح از دروس اختصاصی دهم و یازدهم
۲۴ تیر ۱۴۰۱
۲۱ تیر ۱۴۰۱

حدود ۲۰% کل محدوده تابستان ۱۴۰۱
۷ مرداد ۱۴۰۱
۴ مرداد ۱۴۰۱

حدود ۴۰% کل محدوده تابستان ۱۴۰۱
۲۱ مرداد ۱۴۰۱
۱۸ مرداد ۱۴۰۱

از شروع ۲۰% تا پایان ۶۰% کل محدوده تابستان ۱۴۰۱
۴ شهریور ۱۴۰۱
۱ شهریور ۱۴۰۱

از شروع ۴۰% تا پایان ۸۰% کل محدوده تابستان ۱۴۰۱
۱۹ شهریور ۱۴۰۱
آزمون هدیه

دروس اختصاصی دهم
۲۲ شهریور ۱۴۰۱
آزمون هدیه

 

دروس اختصاصی یازدهم
۲۵ شهریور ۱۴۰۱
۲۲ شهریور ۱۴۰۱

دروس اختصاصی دهم و یازدهم

۵۰ آزمونک

متناسب با محدوده مطالعاتی آزمون های گزینه دو، شما می توانید در 50 آزمونک شرکت کنید. آزمونک ها به صورت تک درس برگزار می شود و به آمادگی بیشتر داوطلبان برای شرکت در آزمون های آزمایشی کمک خواهد کرد.

۴ پیش آزمون

پیش آزمون ها نقش موثری در آمادگی داوطلبان برای شرکت در آزمون ها دارد. گزینه دو در خدمات تابستانی خود نیز، برای کمک به آمادگی بیشتر داوطلبان قبل از آزمون های مرحله 2، 3، 4 و 5 پیش آزمون برگزار می کند.

بانک سوال هوشمند گزینه دو 

به نظرتان چند کتاب تست برای دسترسی به بیش از 100.000 سوال لازم دارید؟ با اپلیکیشن بانک سوال، نیازی به کتاب تست نیست! شما به سوالات تالیفی گزینه دو دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آزمون و تمرین با ویژگی‌های دلخواه خود بسازید یا حتی در آزمون‌های مدرسه‌تان شرکت کنید و در پایان نه تنها کارنامه و تحلیل از عملکردتان داشته باشید بلکه آزمونتان را هم با رفع اشکال هوشمند گزینه دو، تکمیل کنید.

بانک سؤال هوشمند گزینه‏ دو در دو نسخۀ دانش ‏آموز و مدرسه هم به صورت اپلیکیشن موبایل و هم تحت‌وب در اختیار شماست. دانش ‏آموزان دوازدهم، داوطلبان کنکور، دبیران، مشاوران و مدیران مدارس که در آزمون‌‏های تابستان گزینه ‏دو ثبت‏ نام کرده‌اند،  متناسب با تعداد مراحل آزمون‏‌های ثبت‏ نام‌شده، امتیازی به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد که می‌توانند برای دسترسی به بانک سوال از آن استفاده کنند.

بانک سوال
کارنامه های هوشمند
 
 دانش‌آموزان بعد از هر آزمون گزینه دو کارنامه‌های مختلفی می‌گیرند که می‌توانند نتایج آزمون خود را بهتر تحلیل کنند. هر فرد بر اساس عملکردی که دارد نسخۀ شخصی ‏سازی‏ شده خود را دریافت ‏می‌‏کند. این کارنامه ها 3 ویژگی اساسی دارند:

کارنامه تعاملی

در دنیای امروز جایی برای گزارش های کاغذی نیست، روی سایت و در اپلیکیشن بانک سوال با کلیک روی هر بخش از کارنامه، اطلاعات جزئی آن هم مشاهده کنید.

کارنامه هوشمند

یعنی فقط شامل درصد، تراز و رتبه آزمون نمی شوند، تحلیل های مشاوره‌ای و تخصصی از تمام آزمون هایی که شرکت کردید هم برایتان آماده شده است.

کارنامه جامع

یعنی موردی نیست که لازم داشته باشید اما در کارنامه های گزینه دو نداشته باشید، ما حتی زمان وقت گذاری شما روی سوالات را هم محاسبه کرده ایم!

درصد, تراز و رتبه شما در هر درس
زمان پاسخگویی شما به هر سوال و درس
تحلیل آزمون به تفکیک درست, غلط, نزده و ندیده
روند تحصیلی شما در هر درس
نمودار عددی و درصدی عملکردی شما در هر درس
تعیین سطح علمی شما بر اساس درصد و ترازتان

گزارش های گروهی مدارس

گزینه دو به مدارسی که دانش‌آموزان آنها به صورت گروهی در آزمون‌ها ثبت نام و شرکت می کنند، از طریق بانک سوال گزارش‌های ویژه ای از وضعیت دانش‌آموزان‌شان ارائه می دهد. مدارس با استفاده از این اطلاعات می توانند برای مدرسه خود بهتر برنامه ریزی کنند.

این مدارس به کارنامه های دانش آموزان خود نیز دسترسی دارند. مهمترین اطلاعات این گزارش ها عبارتند از :

  • وضعیت عملکرد گروهی دانش آموزان روی هر سوال و مقایسه با کل
  • مشاهده اطلاعات و نمودارهای مدیریتی به ازای هر درس
  • میانگین زمان پاسخگویی دانش آموزان روی هر درس و سوال 
  • مشاهده جدول ریز عملکرد دانش آموزان کلاس در آزمون
  • روند تحصیلی گروه به تفکیک دروس
  • مقایسه نتایج دروس آزمون در کنار یکدیگر

رفع اشکال هوشمند

با امکان منحصر به فرد رفع اشکال هوشمند، شما می توانید پس از هر آزمون یک مجموعه سوال شخصی سازی شده دقیقاً متناسب نقاط قوت وضعف خود دریافت نمایید. تمرین شخصی بلافاصله پس از دریافت کارنامه خدمتی است که فقط در گزینه دو دریافت می کند.

این امکان از طریق کارنامه آزمون آزمایشی و کارنامه تحلیل آزمون در دو بخش مختلف ارائه می شود :

رفع اشکال با سوالات غلط و نزده

در این گزینه امکان تمرین مجدد سوالات غلط و نزده آزمون در بانک سوال برای شما فراهم شده است.

رفع اشکال با سوالات جدید

در این گزینه امکان تمرین مجدد با سوالات با موضوع مشابه غلط و نزده آزمون در بانک سوال برای شما فراهم شده است. به این ترتیب می توانی نقاط ضعف خود در هر درس را با تمرین شخصی سازی شده و هدفمند برطرف نمایید

خدمات آموزشی و مشاوره ای گزینه دو

با ثبت نام در آزمون های گزینه دو، خدمات آموزشی و مشاوره ای بی نظیری در اختیار شما قرار می گیرد.

شرایط و قوانین ثبت نام

در تابستان 1401، داوطلبان کنکور 1402 می توانند در 6 مرحله آزمون تابستان گزینه دو ثبت نام نمایند و در کنار این آزمون ها متناسب با تعداد مراحل ثبت نام شده خود، به محصولات و خدمات طلایی گزینه دو نیز دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است هزینه ثبت نام در هر مرحله از آزمون های تابستان 1401 گزینه دو برابر با 109,000 تومان است که در مجموع، هزینه 6 مرحله آزمون آزمایشی به همراه خدمات طلایی 654،000 تومان است.

نکات مهم:

  1. شرایط برگزاری حضوری در هر شهر متناسب با شرایط آن شهر خواهد بود. برای اطلاع از وضعیت برگزاری حضوری، با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید.
  2. پس از ثبت نام به هیچ عنوان امکان انصراف وجود ندارد.

ثبت نام در آزمون های گزینه دو از دو طریق زیر امکان پذیر خواهد بود،پیشنهاد میکنیم پیش از ثبت نام برای مشاوره ثبت نام و سوالات خود با نمایندگی تماس بگیرید و یا نکات مهم ثبت نام را در سایت مطالعه کنید.

چطور ثبت نام کنم؟

  1. لینک ثبت نام در وب سایت مؤسسه گزینه دو
  2. ثبت نام توسط نمایندگی های موسسه
طرح-تابستان

پرسش و پاسخ

در تابستان چند مرحله آزمون آزمایشی برگزار می شود؟

در تابستان 6 مرحله آزمون آزمایشی برگزار می شود, که کل مباحث یازدهم و دروس اختصاصی دهم مورد ارزیابی قرار می گیرد.

چرا آزمون های تابستان به صورت آنلاین برگزار می شود؟

به دلیل فاصله زمانی با کنکور سراسری مهارت های تست زنی و تسلط بر مباحث پایه اهمیت بیشتری دارد. 

آیا آزمون دادن در تابستان ضروری است؟

درس خواندن بدون شرکت در یک آزمون استاندارد تاثیر بسیار کمتری دارد. زیرا با کمک آزمون شما متوجه نقاط قوت و ضعف خود می شوید و می توانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. آزمون های گزینه دو در این مسیر می تواند کمک شایانی به شما کند..