گزینه دو در شبکه های اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

موسسه آموزشی فرهنگی گزینه دو همواره ارتباط و تعامل بالایی با دانش‌آموزان، والدین و مسئولین مدارس دارد. بخش زیادی از این ارتباط و تعامل در بستر شبکه‌های اجتماعی مختلف صورت می‌گیرد. اطلاعیه‌های رسمی، معرفی خدمات، تخفیف‌های ثبت نام، زمان برگزاری آزمون‌ها، فیلم‌های مشاوره‎‌ای، اخبار حوزه آموزش و سنجش و … بخشی از فعالیت‌های اصلی گزینه دو در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. گزینه دو در هر شبکه اجتماعی به فراخور امکانات و قابلیت‌های آن شبکه‌ اجتماعی تلاش می‌کند تا محتوای مناسب را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر در مهم‌ترین کانال‌های گزینه دو در شبکه‌های اجتماعی عضو شوید.

کانال رسمی گزینه دو در ایتا

با توجه به مشکلات دسترسی به برخی از شبکه‌های اجتماعی برای کاربران، کانال رسمی گزینه دو در ایتا فعالیت جدی خود را از سال 1402 آغاز کرده است. برای دسترسی به کانال ایتا گزینه دو شما نیاز به هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای (مانند vpnها) نخواهید داشت. تمرکز اصلی فعالیت کانال گزینه دو در ایتا انتشار اطلاعیه‌های مهم  این موسسه می‌باشد. شما می‌توانید جهت آگاهی از اطلاعیه‌های رسمی گزینه دو کانال ایتا ما را دنبال کنید.

صفحه گزینه دو در اینستاگرام

صفحه اینستاگرام گزینه دو با حدود 70 هزار فالوئر یکی از مهم‌ترین شبکه‌های ارتباطی گزینه دو با دانش‌آموزان، مسئولین آموزشی و اولیای دانش آموزان می‌باشد. مطالب صفحه گزینه دو در اینستاگرام بر محتوای آموزشی، مشاوره‌ای و آشنایی با خدمات و محصولات آموزشی این موسسه تمرکز دارد. ضمنا شما می توانید با دنبال کردن صفحه گزینه دو در اینستاگرام از خبرهای مهم حوزه سنجش و آموزش نیز مطلع شوید.

کانال رسمی گزینه دو در تلگرام

کانال رسمی گزینه دو در اینستاگرام با حدود 15 هزار عضو دارد.  در این کانال گلچینی از مهمترین مطالب آموزشی و مشاوره‌ای عمومی قرار داده می‌شود. همچنین اطلاعیه‌های تاریخ برگزاری آزمون و اعلام نتایج آن نیز در این کانال قرار می‌گیرد. به طور کلی می‌توان کاربرد اصلی کانال رسمی موسسه در تلگرام را اطلاع رسانی قلمداد کرد. شما می‌توانید با عضویت در این کانال از مهم‌ترین اطلاعیه‌های موسسه گزینه دو آگاه شوید

کانال گزینه دو در آپارات

کانال گزینه دو در سایت اشتراک گذاری ویدئو آپارات بیش از 5 هزار نفر دنبال کننده دارد. ویدئوهای اشتراک گذاری شده گزینه دو در آپارات تاکنون بیش از 1.2 میلیون بازدید داشته است. موضوعات اصلی این ویدئوها شامل فیلم‌های آموزش دروس، فیلم‌های مشاوره آموزشی، معرفی محصولات و … می‌باشد. با عضویت در کانال گزینه دو می‌توانید محتواهای آموزشی و مشاوره‌ای را به صورت رایگان تماشا نمایید.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به موسسه گزینه دو می باشد.