خدمات سال تحصیلی 1403-1402

ویژه دانش آموزان دهم و یازدهم

خدمات دهم یازدهم سال تحصیلی

خدمات سال تحصیلی 1403-1402

ویژه دانش آموزان دهم و یازدهم

سال تحصیلی 1403-1402 از اهمیتی فراوانی برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برخوردار است. نمرات امتحانات پایانی دانش آموزان که در خرداد برگزار می شود، بخشی از نمره کنکور آنها در سالهای آینده خواهد بود. این امتحانات به صورت هماهنگ کشوری در هر دو پایه دهم و یازدهم برگزار خواهد شد. پس نیاز است دانش آموزان پایه دهم و یازدهم با برنامه ریزی مناسب تلاش نمایند تا با کسب نمرات مناسب در امتحانات پایانی، گام های نخست خود در مسیر کسب نتیجه مناسب در کنکور را با موفقیت بردارند.

همانطور که می‌دانید یک دانش‌آموز در پایۀ دهم و یازدهم باید تعادل درستی میان یادگیری عمیق مفاهیم و مباحث درسی و آمادگی برای کنکور ایجاد کند. تمرکز بیش از حد بر آزمون کنکور در این دوره هم پایه شما را ضعیف می‌کند و هم با توجه به اینکه هنوز با آزمون کنکور فاصله زمانی زیادی دارید استرس و اضطراب زیادی را متحمل خواهید شد. یکی از ارکان مهم برای ایجاد این تعادل، اصلاح سیستم سنجش و ارزشیابی در این پایه‌ها می‌باشد. گزینه دو در سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2 با محصولات خود مانند آزمون های استاندارد، ارزشیابی تشریحی، بانک سوال، آزمونک، کارنامه هوشمند و… در کنار شما دانش آموزان عزیز دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه خواهد بود. برنامه گزینه دو برای دانش آموزان دهم و یازدهم موفقیت در امتحانات نهایی و آمادگی تدریجی برای کنکور در سالهای آتی می‌باشد.

خدمات دهم یازدهم سال تحصیلی

جهت اطلاع از فرآیند ثبت‌ نام آزمون های گزینه دو از لینک زیر کمک بگیرید.

آزمون های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

در طول سال تحصیلی ‏1402-1403، 12 مرحله آزمون ارزشیابی تستی ویژه پایه‏ های دهم و یازدهم برگزار می‏‌شود. هدف و تمرکز این آمونها بر مرور و مطالعه درس‌‏های همان پایه خواهد بود. تمام مراحل امکان برگزاری آنلاین در بانک سؤال و یا امکان برگزاری حضوری با هماهنگی نمایندگی‏ ها همان شهر را خواهند داشت. لازم به ذکر است که شرایط برگزاری آزمون در شهرهای مختلف متفاوت و بر عهده نمایندگی خواهد بود.

این نکته مهم را هم در نظر بگیرید که شیوه برگزاری آزمون ها در سال تحصیلی 1403-1402 متناسب با نیازهای آموزشی و مشاوره‌‏ای دانش ‏آموزان مشخص شده است.

در آزمون‌های آنلاین برای شما امکانات ویژه ای  مانند گزارش جزئیات مدت زمان پاسخگویی شما به هر درس و سوال, جابجایی تصادفی گزینه ها برای هر فرد، تکنیک ضربدر و منها، حذف گزینه و…. در نظر گرفته شده است. با این امکانات تجربه جدیدی از آزمون آنلاین واقعی برای شما ایجاد خواهد شد.

برنامه آزمون‌های سال تحصیلی دهم و یازدهم

زمان
مهلت ثبت نام
حضوری
آنلاین
محدوده
1402/07/21
1402/07/18
بخشی از دروس اختصاصی نیمسال اول
1402/08/12
1402/08/09
1402/09/03
1402/08/30
1402/09/24
1402/09/21
1402/10/29
1402/10/26
جمع بندی دروس اختصاصی نیمسال اول
1402/11/20
1402/11/17
بخشی از دروس اختصاصی نیمسال دوم
1402/12/10
1402/12/08
1402/12/25
1402/12/22
1403/01/17
1403/01/14
1403/01/31
1403/01/28
1403/02/14
1403/02/11
1403/02/28
1403/02/25
جمع بندی کامل دروس اختصاصی

ارزشیابی تشریحی

ارزشیابی تشریحی دهم و یازدهم

نمرات امتحان پایانی (خردادماه) دانش آموزان دهم و یازدهم بخشی از سوابق تحصیلی آنها خواهد بود. با توجه به تاثیر سوابق تحصیلی، می توان بیان کرد که بخشی از نتیجه کنکور دانش آموزان دهم و یازدهم در سال آینده مشخص می شود. امتحان پایانی مانند اغلب امتحانات مدرسه به صورت تشریحی برگزار می شود. به همین دلیل نیاز است تا دانش آموزان در طول سال  جهت شرکت در امتحان تشریحی پایان سال آماده گردند.

گزینه دو در سال تحصیلی جدید دو نوبت ارزشیابی تشریحی در دروس اصلی دانش آموزان رشته های تجربی، انسانی و ریاضی برگزار می نماید. برگزاری این ارزشیابی به صورت حضوری و با هماهنگی مدرسه و نمایندگی خواهد بود. نوبت اول ارزشیابی تشریحی در از آبان تا اسفند 1402 و نوبت دوم آن در اردیبهشت 1403 جهت آمادگی در امتحانات نهایی برگزار می گردد.

تصحیح پاسخبرگ دانش آموزان به صورت مکانیزه و با کمک روبریک انجام می شود. روبریک باعث حذف سلیقه مصحح و کاهش اشتباهات ناخواسته هنگام تصحیح می شود. بعد از هر ارزشیابی تشریحی دانش آموز در قالب یک کارنامه تحلیلی عملکرد خود در آزمون را مشاهده می‌کند. در این کارنامه امکان مشاهده پاسخبرگ دانش آموز و دلایل عدم کسب نمره توسط او همراه با پاسخ تشریحی هر سوال مشخص شده است. همچنین تراز و جایگاه دانش اموز در مقایسه با سایر شرکت کنندگان در آزمون نیز به صورت تفکیک شده در سطح مدرسه، استان و کشور قابل مشاهده می باشد.

ارزشیابی تشریحی دهم و یازدهم

بانک سوال هوشمند

بانک سوال دهم یازدهم

به نظرتان چند کتاب تست برای دسترسی به بیش از 100.000 سوال لازم دارید؟ با اپلیکیشن بانک سوال، نیازی به کتاب تست نیست! شما به سوالات تالیفی گزینه دو دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آزمون و تمرین با ویژگی‌های دلخواه خود بسازید یا حتی در آزمون‌های مدرسه‌تان شرکت کنید و در پایان نه تنها کارنامه و تحلیل از عملکردتان داشته باشید بلکه آزمونتان را هم با رفع اشکال هوشمند گزینه دو، تکمیل کنید.

بانک سؤال هوشمند گزینه‏ دو در دو نسخۀ دانش ‏آموز و مدرسه هم به صورت اپلیکیشن موبایل و هم تحت‌وب در اختیار شماست. دانش ‏آموزان دهم و یازدهم، دبیران، مشاوران و مدیران مدارس که در آزمون‌‏های گزینه ‏دو ثبت‏ نام کرده‌اند،  متناسب با تعداد مراحل آزمون‏‌های ثبت‏ نام‌شده، امتیازی به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد که می‌توانند برای دسترسی به بانک سوال از آن استفاده کنند. 

بانک سوال دهم یازدهم

آزمونک

در کنار یادگیری تدریجی دروس و شرکت در آزمون های ادواری، نیاز است دانش آموزان در بازه های زمانی کوتاهتر با مجموعه تست‌های کوچک‌تر مورد سنجش و ارزیابی قرار بگیرند. آزمونک های گزینه دو با هدف سنجش تدریجی دروس و آمادگی دانش آموزان در تمام بازه‌های زمانی ایجاد شده‌اند. آزمونک می تواند نقش موثری در رفع اشکالات درسی دانش آموزان داشته باشد.

آزمونک‌های دهم و یازدهم در دروس تخصصی برگزار می شود. این آزمونک ها از جهات متفاوتی اهمیت دارند. همانند هر پایه دیگری لازم است تا دانش آموزان ضمن مطالعه تدریجی دروس، در پایان هر فصل یا مبحث کتاب، خود را مورد سنجش و ارزشیابی قرار داده تا گزارشی از عملکرد خود دریافت کند. همچنین با امکانات ابرکارنامه گزینه دو مانند رفع اشکال هوشمند نقاط ضعف خود را برطرف سازند.

اَبَرکارنامه هوشمند

دانش‌آموزان بعد از هر آزمون گزینه دو یک اَبَرکارنامه جامع دریافت می کنند که تمام اطلاعات لازم درباره عملکردشان در آزمون را در اختیار آنها قرار می‌دهد. این اَبَرکارنامه هوشمند به دانش آموزان امکان تحلیل عملکرد خود و مقایسه این عملکرد با سایر دانش آموزان را امکان‌پذیر می سازد. همچنین به دانش آموزان راهکارهایی ارائه می کند که به بهبود عملکرد آنها در آزمون های پیشرو و موفقیت در کنکور کمک می کند.

بررسی عملکرد فردی

در ابرکارنامه گزینه دو تمام اطلاعات مربوط به عملکرد دانش آموز قابل دسترس می باشد. هر دانش آموز به سادگی می تواند اطلاعات مربوط به عملکرد خود در هر درس، واکنش خود به هر سوال (غلط، نزده، بدون پاسخ و ندیده)، اطلاعات زمانی و … را مشاهده نماید.

امکان مقایسه

مقایسه عملکرد شما به دو صورت امکان پذیر می باشد. شما می‌توانید عملکرد خود را  در هر آزمون، درس یا حتی سوال با سایرین مقایسه کنید. همچنین می توانید عملکرد خود در آزمون ها را به صورت روند تحصیلی مشاهده کرده و رشد یا افت تحصیلی خود در هر درس را دریابید.

ارائه راهکار

شرکت در آزمون و تحلیل آن به دانش آموزان نقاط ضعفشان را نشان می دهد. ارائه راهکارهای فردی گام تکمیلی برای بهبود عملکرد دانش آموزان می باشد. در رفع اشکال هوشمند  به دانش آموزان دو تمرین شخصی رایگان براساس سوالات غلط و نزده آنها ارائه می شود.

گزارش گروهی مدارس

گزارش گروهی مدارس

گزینه دو به مدارسی که دانش‌آموزان آنها به صورت گروهی در آزمون‌ها ثبت نام و شرکت می کنند، از طریق بانک سوال گزارش‌های ویژه ای ارائه می دهد. این گزارش‌ها وضعیت تحصیلی دانش آموزان در آزمون ها را مشخص می سازد. گزارش در سه سطح گزارش مدیر، گزارش دبیر و گزارش مشاور ارائه می شود. به عبارت دیگر هر کدام از اولیا مدرسه گزارشی که مربوط به آنها باشد را دریافت خواهند کرد. مدارس با استفاده از این اطلاعات می توانند برای مدرسه خود بهتر برنامه ریزی کنند. این مدارس به کارنامه های دانش آموزان خود نیز دسترسی دارند. مهمترین اطلاعات این گزارش ها عبارتند از :

  • وضعیت عملکرد گروهی دانش آموزان روی هر سوال و مقایسه با کل
  • مشاهده اطلاعات و نمودارهای مدیریتی به ازای هر درس
  • میانگین زمان پاسخگویی دانش آموزان روی هر درس و سوال 
  • مشاهده جدول ریز عملکرد دانش آموزان کلاس در آزمون
  • روند تحصیلی گروه به تفکیک دروس
  • مقایسه نتایج دروس آزمون در کنار یکدیگر
گزارش گروهی مدارس

شرایط و قوانین ثبت نام

درسال تحصیلی 1403-1402، دانش آموزان پایه دهم و یازدهم می توانند در 12 مرحله آزمون آزمایشی و دو دوره ارزشیابی تشریحی تمامی دروس امتحان نهایی ثبت نام نمایند. دانش آموزان در کنار این آزمون ها و ارزشیابی‌ها متناسب با تعداد مراحل ثبت نام خود، به محصولات و خدمات طلایی گزینه دو نیز دسترسی خواهند داشت.  در جدول زیر هزینه آزمون های آزمایشی  در سال تحصیلی مشخص شده است.

تعداد آزمونمهلت ثبت نامهزینه هر مرحلههزینه کامل
 دهم (4 مرحله)14 فروردین 115,000460.000

یازدهم (4 مرحله)

14 فروردین125,000500.000

نکات مهم:

1.شرایط برگزاری حضوری در هر شهر متناسب با شرایط آن شهر خواهد بود. برای اطلاع از وضعیت برگزاری حضوری، با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید. برگزاری آزمون به صورت حضوری هزینه‌ای مجزا خواهد داشت.

2.پس از ثبت نام به هیچ عنوان امکان انصراف وجود ندارد. همچنین ثبت نام فردی از هر مرحله ای تا آخرین مرحله آزمون امکان پذیر است.

هزینه ارزشیابی تشریحی به ازای هر درس 87,000 تومان می باشد. ارزشیابی تشریحی در 2 دوره (از دروسی که امتحان آنها نهایی باشد) برگزار می‌شود. پس تعداد دروس امتحان در تعیین هزینه نهایی موثر خواهد بود و دانش آموزان متناسب با رشته خود ممکن است هزینه متفاوتی بپردازند. ثبت نام ارزشیابی تشریحی به صورت مدرسه‌ای است. همچنین این ارزشیابی با هماهنگی نمایندگی و مدرسه برگزار می شود.

پایه و گروهتعداد درس در هر نوبتتک درسقیمت هر بسته (یک نوبت)
یازدهم ( تجربی / ریاضی)9

87.000

تومان

783.000
یازدهم انسانی11

87.000

تومان

957.000
دهم( تجربی / ریاضی)8

87.000

تومان

696.000
دهم انسانی11

87.000

تومان

957.000

تومان

ثبت نام خدمات پایه دهم و یازدهم گزینه دو

ثبت نام در آزمون های گزینه دو از دو طریق زیر امکان پذیر خواهد بود، پیشنهاد میکنیم پیش از ثبت نام برای مشاوره ثبت نام و سوالات خود با نمایندگی تماس بگیرید و یا نکات مهم ثبت نام را در سایت مطالعه کنید.

چطور ثبت نام کنم؟

  1. لینک ثبت نام در وب سایت مؤسسه گزینه دو
  2. ثبت نام توسط نمایندگی های موسسه 

پرسش و پاسخ

گزینه دو خدمات متنوعی مانند آزمون های آزمایشی به صورت تستی، ارزشیابی تشریحی جهت آمادگی در امتحانات نهایی مدرسه، آزمونک با هدف سنجش مستمر، بانک سوال جهت تمرین شخصی دانش آموز و … را ارائه می دهد

با توجه به اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان دهم و یازدهم به صورت نهایی برگزار می شود و نمره این امتحانات در کنکور آنها نیز موثر خواهد بود، ارزشیابی تشریحی به دانش آموزان کمک می کند تا در امتحانات پایانی نمرات بهتری بگیرند و شانس موفقیتشان در کنکور بیشتر شود.

 تمام مراحل امکان برگزاری آنلاین بانک سؤال و یا حضوری با هماهنگی نمایندگی‏ ها را خواهند داشت.لازم به ذکر است که شرایط برگزاری آزمون در شهرهای مختلف متفاوت و بر عهده نمایندگی خواهد بود.

نکته نخست اینکه دردسرهای زمانی، هزینه جابجایی و … که در آزمون آنلاین وجود ندارد. همچنین شما در آزمون آنلاین زمان دقیقی که برای هر سوال وقت گذاشتید را دریافت می کنید و مدیریت زمان را یاد خواهید گرفت.

هزینه هر مرحله آزمون برای دانش آموزان پایه دهم 115000 تومان و برای دانش آموزان پایه یازدهم 125000 تومان می باشد.

برای ثبت نام کافیست شما با نمایندگی گزینه دو در شهر خود تماس گرفته و با دریافت راهنمایی های لازم ثبت نام خود را انجام دهید.