خدمات سال تحصیلی 1402-1401

ویژه دانش آموزان دهم و یازدهم

522

خدمات سال تحصیلی 1402-1401

ویژه دانش آموزان دهم و یازدهم

همانطور که می‌دانید یک دانش‌آموز در پایۀ دهم و یازدهم باید تعادل درستی میان یادگیری عمیق مفاهیم و مباحث درسی و آمادگی برای کنکور ایجاد کند. تمرکز بیش از حد بر کنکور در این دوره هم پایه شما را ضعیف می‌کند هم با توجه به اینکه هنوز با کنکور فاصله زمانی زیادی دارید استرس و اضطراب زیادی را متحمل خواهید شد. یکی از ارکان مهم برای ایجاد این تعادل، اصلاح سیستم سنجش و ارزشیابی در این پایه‌ها می‌باشد. گزینه دو در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با آزمون های استاندارد، کارنامه هوشمند، محصولات و خدمات طلایی فوق العاده و منحصربه‌فرد با مناسب‌ترین قیمت‌ها در کنار شما دانش آموزان عزیز دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه هست.

522

آزمون های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

در طول سال تحصیلی ‏1401-1402، 10 مرحله آزمون ارزشیابی ویژه پایه‏ های دهم و یازدهم ارائه می‏‌شود که تمرکز آن‏ها بر مرور و مطالعه پوششی درس‌‏های همان پایه خواهد بود. تمام مراحل امکان برگزاری آنلاین بانک سؤال و یا حضوری با هماهنگی نمایندگی‏ ها را خواهند داشت.لازم به ذکر است که شرایط برگزاری آزمون در شهرهای مختلف متفاوت و بر عهده نمایندگی خواهد بود.

این نکته مهم را هم در نظر بگیرید که شیوه برگزاری آزمون ها در سال تحصیلی 1402-1401 متناسب با نیازهای آموزشی و مشاوره‌‏ای دانش ‏آموزان مشخص شده است.

در این آزمون‌ها برای شما امکانات ویژه‌ای مثل جابجایی تصادفی گزینه‌ها برای هر فرد، تکنیک ضربدر و منها، حذف گزینه و…. را در نظر گرفته‌ایم که تجربه جدیدی از آزمون آنلاین واقعی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

برنامه راهبردی آزمون های سال تحصیلی

تاریخ برگزاری مهلت ثبت ‏نام آنلاین حضوری محدوده کلی
1401/7/22 1401/7/14 پیشرفت درس‏های نیمسال اول با پوشش ارزشیابی قبل
1401/8/20 1401/8/17
1401/9/4 1401/9/1
1401/9/25 1401/9/22
1401/11/07 1401/11/04 جمع‏ بندی نیمسال اول
1401/11/28 1401/11/25 پیشرفت درس‏های نیمسال دوم با پوشش ارزشیابی قبل
1401/12/19 1401/12/16 جمع ‏بندی کل
1402/1/18 1402/1/15
1402/2/1 1402/1/29
1402/2/22 1402/2/19

بانک سوال هوشمند

به نظرتان چند کتاب تست برای دسترسی به بیش از 100.000 سوال لازم دارید؟ با اپلیکیشن بانک سوال، نیازی به کتاب تست نیست! شما به سوالات تالیفی گزینه دو دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آزمون و تمرین با ویژگی‌های دلخواه خود بسازید یا حتی در آزمون‌های مدرسه‌تان شرکت کنید و در پایان نه تنها کارنامه و تحلیل از عملکردتان داشته باشید بلکه آزمونتان را هم با رفع اشکال هوشمند گزینه دو، تکمیل کنید.

بانک سؤال هوشمند گزینه‏ دو در دو نسخۀ دانش ‏آموز و مدرسه هم به صورت اپلیکیشن موبایل و هم تحت‌وب در اختیار شماست. دانش ‏آموزان دهم و یازدهم، دبیران، مشاوران و مدیران مدارس که در آزمون‌‏های گزینه ‏دو ثبت‏ نام کرده‌اند،  متناسب با تعداد مراحل آزمون‏‌های ثبت‏ نام‌شده، امتیازی به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد که می‌توانند برای دسترسی به بانک سوال از آن استفاده کنند. 

آزمونک

آزمونک

آزمونک‌های دهم و یازدهم در دروس تخصصی برگزار می شود. این آزمونک ها از جهات متفاوتی اهمیت دارند. همانند هر پایه دیگری لازم است تا دانش آموزان ضمن مطالعه تدریجی دروس، در پایان هر فصل یا مبحث کتاب، خود را مورد سنجش و ارزشیابی قرار داده تا گزارشی از عملکرد خود دریافت کند. همچنین با امکانات ابرکارنامه گزینه دو مانند رفع اشکال هوشمند نقاط ضعف خود را برطرف سازند.

آزمونک

اَبَرکارنامه هوشمند

دانش‌آموزان بعد از هر آزمون گزینه دو یک اَبَرکارنامه جامع دریافت می کنند که تمام اطلاعات لازم درباره عملکردشان در آزمون را در اختیار آنها قرار می‌دهد. این اَبَرکارنامه هوشمند به دانش آموزان امکان تحلیل عملکرد خود و مقایسه این عملکرد با سایر دانش آموزان را امکان‌پذیر می سازد. همچنین به دانش آموزان راهکارهایی ارائه می کند که به بهبود عملکرد آنها در آزمون های پیشرو و موفقیت در کنکور کمک می کند.

بررسی عملکرد فردی

در ابرکارنامه گزینه دو تمام اطلاعات مربوط به عملکرد دانش آموز قابل دسترس می باشد. هر دانش آموز به سادگی می تواند اطلاعات مربوط به عملکرد خود در هر درس، واکنش خود به هر سوال (غلط، نزده، بدون پاسخ و ندیده)، اطلاعات زمانی و … را مشاهده نماید.

امکان مقایسه

مقایسه عملکرد شما به دو صورت امکان پذیر می باشد. شما می‌توانید عملکرد خود را  در هر آزمون، درس یا حتی سوال با سایرین مقایسه کنید. همچنین می توانید عملکرد خود در آزمون ها را به صورت روند تحصیلی مشاهده کرده و رشد یا افت تحصیلی خود در هر درس را دریابید.

ارائه راهکار

شرکت در آزمون و تحلیل آن به دانش آموزان نقاط ضعفشان را نشان می دهد. ارائه راهکارهای فردی گام تکمیلی برای بهبود عملکرد دانش آموزان می باشد. در رفع اشکال هوشمند  به دانش آموزان دو تمرین شخصی رایگان براساس سوالات غلط و نزده آنها ارائه می شود.

گزارش گروهی مدارس

گزینه دو به مدارسی که دانش‌آموزان آنها به صورت گروهی در آزمون‌ها ثبت نام و شرکت می کنند، از طریق بانک سوال گزارش‌های ویژه ای از وضعیت دانش‌آموزان‌شان ارائه می دهد. مدارس با استفاده از این اطلاعات می توانند برای مدرسه خود بهتر برنامه ریزی کنند. این مدارس به کارنامه های دانش آموزان خود نیز دسترسی دارند. مهمترین اطلاعات این گزارش ها عبارتند از :

  • وضعیت عملکرد گروهی دانش آموزان روی هر سوال و مقایسه با کل
  • مشاهده اطلاعات و نمودارهای مدیریتی به ازای هر درس
  • میانگین زمان پاسخگویی دانش آموزان روی هر درس و سوال 
  • مشاهده جدول ریز عملکرد دانش آموزان کلاس در آزمون
  • روند تحصیلی گروه به تفکیک دروس
  • مقایسه نتایج دروس آزمون در کنار یکدیگر

رفع اشکال هوشمند

با امکان منحصر به فرد رفع اشکال هوشمند، شما می توانید پس از هر آزمون دو مجموعه سوال شخصی سازی شده دقیقاً متناسب با نقاط قوت‌ و ضعف خود دریافت نمایید. تمرین شخصی بلافاصله پس از دریافت کارنامه، خدمتی است که فقط در گزینه دو دریافت می کنید.

این امکان از طریق کارنامه آزمون آزمایشی و کارنامه تحلیل آزمون در دو بخش مختلف ارائه می شود:

رفع اشکال با سوالات غلط و نزده

در این گزینه امکان تمرین مجدد سوالات غلط و نزده آزمون در بانک سوال برای شما فراهم شده است.

رفع اشکال با سوالات جدید

در این گزینه امکان تمرین مجدد با سوالات با موضوع مشابه غلط و نزده آزمون در بانک سوال برای شما فراهم شده است. به این ترتیب می توانید نقاط ضعف خود در هر درس را با تمرین شخصی سازی شده و هدفمند برطرف نمایید.

خدمات آموزشی و مشاوره ای گزینه دو

با ثبت نام در آزمون های گزینه دو، خدمات آموزشی و مشاوره ای بی نظیری در اختیار شما قرار می گیرد.

شرایط و قوانین ثبت نام

درسال تحصیلی 1402-1401، دانش آموزان پایه دهم و یازدهم می توانند در 10 مرحله آزمون گزینه دو ثبت نام نمایند و در کنار این آزمون ها متناسب با تعداد مراحل ثبت نام شده خود، به محصولات و خدمات طلایی گزینه دو نیز دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است هزینه ثبت نام در هر مرحله از آزمون های گزینه دو برابر با 83,000 تومان است.

هزینه ثبت نام مرحله   1083.000تومانمهلت ثبت نام تا 19 اردیبهشت

امکان ثبت نام فردی به صورت تک مرحله و یا چند مرحله ی مجزا و ناپیوسته وجود ندارد. به عنوان مثال ثبت نام در ۵ آزمون اول یا مراحل ۱، ۴، ۸ و… امکان پذیر نیست.

ثبت نام فردی از هر مرحله ای تا آخرین مرحله آزمون امکان پذیر است.

نکات مهم:

1.شرایط برگزاری حضوری در هر شهر متناسب با شرایط آن شهر خواهد بود. برای اطلاع از وضعیت برگزاری حضوری، با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید.

2.پس از ثبت نام به هیچ عنوان امکان انصراف وجود ندارد.

ثبت نام در آزمون های گزینه دو از دو طریق زیر امکان پذیر خواهد بود، پیشنهاد میکنیم پیش از ثبت نام برای مشاوره ثبت نام و سوالات خود با نمایندگی تماس بگیرید و یا نکات مهم ثبت نام را در سایت مطالعه کنید.

چطور ثبت نام کنم؟

  1. لینک ثبت نام در وب سایت مؤسسه گزینه دو
  2. ثبت نام توسط نمایندگی های موسسه 

پرسش و پاسخ

 تمام مراحل امکان برگزاری آنلاین بانک سؤال و یا حضوری با هماهنگی نمایندگی‏ ها را خواهند داشت.لازم به ذکر است که شرایط برگزاری آزمون در شهرهای مختلف متفاوت و بر عهده نمایندگی خواهد بود.

فارغ از دردسرهای زمانی و هزینه و … که آنلاین شدن از بین می بره، شما در آزمون آنلاین زمان دقیقی که روی هر سوال وقت گذاشتید رو دریافت می کنید و مدیریت زمان را یاد خواهید گرفت.