جستجو
Close this search box.

شیمی پایه دهم (ویژه رشته ریاضی)

شیمی پایه دهم (ریاضی)

آموزش شیمی پایه دهم شامل فیلم آموزشی دروس، جزوات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی و دانلود کتاب عربی دهم رشته ریاضی

کتاب شیمی 1 دریچه آشنایی ویژه دانش‌آموزان رشته ریاضی با درس شیمی است. شیمی 1 به عنوان یکی از دروس تخصصی پایه دهم از منابع آزمون کنکور نیز محسوب می‌شود. فصل اول این کتاب به عناصر و ساختار اتم‌ها می‌پردازد. در فصل دوم دانش‌آموز با گازها و ویژگی‌های آنها آشنا می‌گردد. محور اصلی فصل سوم کتاب نیز درباره ویژگی‌ها و ساختار آب است. موسسه گزینه دو تلاش می‌کند با آماده‌سازی ویدئوهای آموزشی، جزوه‌های درسی  و نمونه سوالات امتحانی به موفقیت شما در این درس یاری رساند.

فیلم آموزشی شیمی دهم ریاضی

فیلم آموزشی نکات مهم درس شیمی پایه دهم رشته ریاضی شامل تدریس، نکات مهم و بررسی نمونه تست‌های کنکور

درس شیمی پایه دهم رشته ریاضی دارای نکات آموزشی مهمی می باشد. بخش زیادی از این نکات آموزشی در کلاس درسی توسط معلمین آموزش داده می شود. تجربه نشان داده است که استفاده از فیلم های آموزشی در کنار برنامه درسی مدرسه برای یادآوری مطالب و کمک به یادگیری بهتر دانش آموزان موثر است. به همین دلیل و برمبنای تحقق عدالت آموزشی مجموعه فیلم های آموزش درس شیمی دهم رشته ریاضی به صورت رایگان در اختیار شما دانش آموزان قرار گرفته است. این مجموعه حاوی حدود 37 فیلم آموزشی از نکات مهم این درس می باشد.

خدمات پایه دهم

گزینه دو برای دانش آموزان و مدارس دوره دوم متوسطه خدمات متنوعی ارائه می‌کند که نقش مهمی در سنجش آموخته‌ها دارد. آزمون‌های تستی گزینه دو ضمن سنجش آموخته‌های دانش‌آموز، او را برای تجربه کنکور آماده می‌سازد. ارزشیابی تشریحی محصول دیگری است که نقش مهمی در امتحانات نهایی دارد. همچنین دانش آموزان دوره دوم متوسطه می‌توانند با ثبت نام در آزمون ها به خدمات ارزشمند دیگری مانند آزمونک و بانک سوال گزینه دو به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با خدمات گزینه دو بر روی دکمه‌های زیر کلیک نمایید