خدمات تابستان 1402

ویژه داوطلبان کنکور
خدمات تابستان داوطلبان کنکور

برای موفقیت باید با انگیزه بالا و اراده کافی، در زمان مناسب به سمت هدفی که مدنظر قرار داده‌اید، حرکت کنید. هدفی اصلی داوطلبان کنکور 1403 موفقیت در این آزمون است. پس بهتر است با در اولویت قرار دادن زمان هر چه زودتر در مسیر موفقیت گام بردارند.

اگر برای موفقیت در کنکور ۱۴۰3 هدفگذاری کرده اید، پس از تابستان ۱۴۰2 با گزینه دو شروع کنید. شما می توانید در یک سال با معتبرترین آزمون های آزمایشی، شبیه ترین سوالات به کنکور، ابرکارنامه تحلیلی، حرفه ای ترین بانک سوال و در یک کلمه با بهترین برنامه ریزی برای آزمون سراسری ۱۴۰3 آماده شوید. هر محصول و خدمتی که در حوزه سنجش و ارزشیابی لازم دارید، اینجاست.

شما در تابستان می توانید با آزمون های آزمایشی گزینه دو دروس اختصاصی دهم و یازدهم که بخشی از سوالات کنکور را شامل می شوند را مرور کنید و با دسترسی رایگان به سایر خدمات که در ادامه توضیح داده خواهد شد، گام اول برای موفقیت در مسیر کنکور را به درستی بردارید. در پایان فرصت سه ماهه شما می توانید به بخش مهمی از بودجه کنکور تسلط پیدا کنید.

اگر به دنبال آزمون های مهر تا کنکور ۱۴۰3 هستید، اینجا کلیک کنید.

برنامه و محدوده آزمون های گزینه دو متناسب با اطلاعیه های رسمی سازمان سنجش خواهد بود.

خدمات تابستان داوطلبان کنکور

شما می توانید جهت اطلاع از چگونگی فرآیند ثبت‌ نام اینترنتی آزمون های تابستان گزینه دو از لینک زیر کمک بگیرید.

آزمون های آزمایشی تابستان 1402

این برنامه شامل ۶ مرحله آزمون آزمایشی می باشد. برگزاری آزمون های‌ تابستان به هر دو شیوه حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است. برخی داوطلبان و مدارس ترجیح می دهند آزمونها به صورت حضوری برگزار شود. از طرف دیگر داوطلبان زیادی نیز به علت مسافرت یا سایر محدودیت هایی که دارند ترجیح می دهند در تابستان، در آزمون‌های آنلاین شرکت داشته باشند. با توجه به این موارد گزینه دو از هر دو شیوه برگزاری آزمون (حضوری و آنلاین) پشتیبانی می‌کند. پس در صورت درخواست مدارس با هماهنگی نمایندگی گزینه دو در شهر شما، امکان برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری نیز امکان‌پذیر می باشد.

محدوده بندی آزمون های گزینه دو فقط از دروس اختصاصی پایه دهم و یازدهم خواهد بود.

آزمون های حضوری گزینه دو در تابستان با شبیه سازی کامل محیط آزمون به کنکور، به داوطلب کمک می کند تا تجربه ای مانند جلسه کنکور داشته باشد. در آزمون های آنلاین گزینه دو  نیز داوطلبان با امکانات ویژه ای همچون محاسبه دقیق زمان پاسخگویی شما به هر سوال, دو دفترچه‌ای شدن (ویژه گروه انسانی و ریاضی) و سه دفترچه‌ای شدن (ویژه گروه تجربی), جابجایی رندوم گزینه ها, امکان مشاهده لیست کامل سوالات در یک نگاه, تکنیک های مشاوره‌ای مثل ضربدر منها و رد گزینه و …. تمام تکنیک ها و مهارت های لازم برای شرکت در کنکور را به بهترین شکل ممکن یاد خواهند گرفت .

برنامه راهبردی آزمون های تابستان 1402

شماره مرحله
تاریخ برگزاری
مهلت ثبت نام
آنلاین
حضوری
محدوده آزمون
1
1402/04/09
1402/04/06
دروس اختصاصی دهم و یازدهم (تعیین سطح)
2
1402/04/23
1402/04/20
20% نخست محدوده
3
1402/05/13
1402/05/10
50% نخست محدوده
4
1402/05/27
1402/05/24
از %20 تا %70 محدوده
5
1402/06/10
1402/06/07
از %50 تا %90 محدوده
6
1402/06/24
1402/06/21
دروس اختصاصی دهم و یازدهم (جمع بندی)
بانک سوال هوشمند گزینه دو
بانک سوال گزینه دو

به نظرتان چند کتاب تست برای دسترسی به بیش از 100.000 سوال لازم دارید؟ با اپلیکیشن بانک سوال، نیازی به کتاب تست نیست! شما به سوالات تالیفی گزینه دو دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آزمون و تمرین به صورت دلخواه بسازید یا حتی در آزمون‌های مدرسه‌تان شرکت کنید و کارنامه تحلیلی از عملکردتان داشته باشید. همچنین با رفع اشکال هوشمند گزینه دو، مشکلات درسی خود را برطرف نمایید.

بانک سؤال هوشمند گزینه‏ دو در دو نسخۀ دانش ‏آموز و مدرسه هم به صورت اپلیکیشن موبایل و هم تحت‌وب در اختیار شماست. دانش ‏آموزان دوازدهم، داوطلبان کنکور، دبیران، مشاوران و مدیران مدارس که در آزمون‌‏های گزینه ‏دو ثبت‏ نام کرده‌اند،  متناسب با تعداد مراحل ثبت‏ نام‌شده، امتیازی به عنوان اعتبار دریافت خواهند کرد که می‌توانند برای دسترسی به بانک سوال از آن استفاده کنند.

بانک سوال گزینه دو

اَبَرکارنامه هوشمند

دانش‌آموزان بعد از هر آزمون گزینه دو یک اَبَرکارنامه جامع دریافت می کنند که تمام اطلاعات لازم درباره عملکردشان در آزمون را در اختیار آنها قرار می‌دهد. این اَبَرکارنامه هوشمند به دانش آموزان امکان تحلیل عملکرد خود و مقایسه این عملکرد با سایر دانش آموزان را امکان‌پذیر می سازد. همچنین به دانش آموزان راهکارهایی ارائه می کند که به بهبود عملکرد آنها در آزمون های پیشرو و موفقیت در کنکور کمک می کند.

بررسی عملکرد فردی

در ابرکارنامه گزینه دو تمام اطلاعات مربوط به عملکرد دانش آموز قابل دسترس می باشد. هر دانش آموز به سادگی می تواند اطلاعات مربوط به عملکرد خود در هر درس، واکنش خود به هر سوال (غلط، نزده، بدون پاسخ و ندیده)، اطلاعات زمانی و … را مشاهده نماید.

امکان مقایسه

مقایسه عملکرد شما به دو صورت امکان پذیر می باشد. شما می‌توانید عملکرد خود را  در هر آزمون، درس یا حتی سوال با سایرین مقایسه کنید. همچنین می توانید عملکرد خود در آزمون ها را به صورت روند تحصیلی مشاهده کرده و رشد یا افت تحصیلی خود در هر درس را دریابید.

ارائه راهکار

شرکت در آزمون و تحلیل آن به دانش آموزان نقاط ضعفشان را نشان می دهد. ارائه راهکارهای فردی گام تکمیلی برای بهبود عملکرد دانش آموزان می باشد. در رفع اشکال هوشمند  به دانش آموزان دو تمرین شخصی رایگان براساس سوالات غلط و نزده آنها ارائه می شود.

گزارش گروهی مدارس
گزارش مدرسه ای

گزینه دو به مدارسی که دانش‌آموزان آنها به صورت گروهی در آزمون‌ها ثبت نام و شرکت می کنند، از طریق بانک سوال گزارش‌های ویژه ای از وضعیت دانش‌آموزانشان ارائه می دهد. مدارس با استفاده از این اطلاعات می توانند برای دانش‌آموزان خود بهتر برنامه ریزی کنند.

معلمان، مشاوران و مدیران مدارس در سطوح مختلف به کارنامه‌های دانش آموزان خود دسترسی دارند و اطلاعات مفیدی از این کارنامه ها دریافت می کنند. مهمترین اطلاعات این گزارش ها عبارتند از:

  1. وضعیت عملکرد گروهی دانش آموزان روی هر سوال و مقایسه با کل

  2. مشاهده اطلاعات و نمودارهای مدیریتی به ازای هر درس

  3. میانگین زمان پاسخگویی دانش آموزان روی هر درس و سوال 

  4. مشاهده جدول ریز عملکرد دانش آموزان کلاس در آزمون

  5. روند تحصیلی گروه به تفکیک دروس

  6. مقایسه نتایج دروس آزمون در کنار یکدیگر

گزارش مدرسه ای

آزمونک

آزمونک تابستان کنکور

آزمونک‌های تابستان 1402 برای داوطلبان کنکور از دروس تخصصی پایه دهم و یازدهم برگزار می شود. این آزمونک ها از جهات متفاوتی اهمیت دارند. لازم است تا دانش آموزان ضمن مطالعه تدریجی دروس، در پایان هر فصل یا مبحث کتاب، خود را مورد سنجش و ارزشیابی قرار داده تا گزارشی از عملکرد خود دریافت کند. همچنین با امکانات ابرکارنامه گزینه دو مانند رفع اشکال هوشمند نقاط ضعف خود را برطرف سازند. تسلط به مباحث کتاب‌های درسی پایه دهم و یازدهم می تواند تاثیر به سزایی در کسب نمره بهتر در کنکور داشته باشد.

متناسب با محدوده مطالعاتی آزمون های گزینه دو، شما می توانید در آزمونک‌های تابستان شرکت کنید. آزمونک ها به صورت تک درس برگزار می شود و به آمادگی بیشتر داوطلبان برای شرکت در آزمون های آزمایشی کمک خواهد کرد.

برای دسترسی آزمونک های تابستان باید در آزمون‌های گزینه دو ثبت نام کرده باشید. متناسب با تعداد مراحل ثبت نام خود و امتیازی که به دست آورده‌اید، آزمونک ها برای شما فعال خواهد شد.

آزمونک تابستان کنکور

شرایط و قوانین ثبت نام

ثبت نام خدمات تابستان کنکور

در تابستان 1402، داوطلبان کنکور 1403 (دانش آموزان پایه یازدهم به دوازدهم) می توانند در 6 مرحله آزمون آزمایشی گزینه دو ثبت نام نمایند. در کنار این آزمون ها متناسب با تعداد مراحلی که ثبت نام کرده اید، امتیازی دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید با این امتیازات به سایر محصولات و خدمات طلایی گزینه دو (مانند بانک سوال، آزمونک و …) نیز دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است هزینه ثبت نام در هر مرحله از آزمون های تابستان 1402 گزینه دو، برابر با 153,000 تومان است.

تعداد مراحل باقی مانده هزینه هر مرحلههزینه مجموعمهلت ثبت نام 
3153,000 تومان459,000 تومان24 مرداد

نکات مهم:

1. شرایط برگزاری حضوری در هر شهر متناسب با شرایط آن شهر خواهد بود. برای اطلاع از امکان و شرایط برگزاری آزمون به صورت حضوری، با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید. برگزاری آزمون به صورت حضوری هزینه‌ای مجزا خواهد داشت.

2. پس از ثبت نام به هیچ عنوان امکان انصراف وجود ندارد.

3. ثبت نام فردی از هر مرحله ای تا آخرین مرحله آزمون امکان پذیر است.

4. هزینه آزمون های تابستان متناسب با زمان ثبت نام شما خواهد بود.

ثبت نام خدمات تابستان کنکور

چطور ثبت نام کنم؟

ثبت نام در آزمون های گزینه دو از دو طریق زیر امکان پذیر خواهد بود، پیشنهاد میکنیم پیش از ثبت نام برای مشاوره ثبت نام و سوالات خود با نمایندگی تماس بگیرید و یا نکات مهم ثبت نام را در سایت مطالعه کنید.

  1. لینک ثبت نام در وب سایت مؤسسه گزینه دو
  2. ثبت نام توسط نمایندگی های موسسه 

پرسش و پاسخ

دانش آموزان رتبه های برتر، برای موفقیت در کنکور مطالعه دروس خود را در تابستان آغاز می کنند. مطالعه دروس پایه دهم و یازدهم به این افراد کمک می کند تا نسبت به افرادی که مطالعه را از سال تحصیلی شروع می کنند، پیشی بگیرند.

هر دو نوع روش مطالعه می تواند مفید باشد و مزایایی دارد. چه خواندن دروس پایه های قبل چه دروس پایه دوازدهم… اما بررسی ها نشان داده است که خواندن دروس پایه های قبل می تواند بر عملکرد دانش آموزان تاثیر بهتری بگذارد. همچنین مشاوران آموزشی معتقدند بهتر است اغلب دانش آموزان مطالعه دروس دوازدهم را با آغاز سال تحصیلی شروع نمایند.

درس خواندن بدون آزمون برای داوطلبان فایده چندانی ندارد. شرکت در آزمون های معتبر به دانش آموز نقاط ضعف و تاثیر گذاری درس خواندن آنها را نشان می دهد.