جستجو
Close this search box.

عربی پایه دهم (ویژه رشته ریاضی)

عربی پایه دهم (ریاضی)

آموزش عربی پایه دهم شامل فیلم آموزشی دروس، جزوات آموزشی، نمونه سوالات امتحانی و دانلود کتاب عربی دهم رشته ریاضی

کتاب عربی 1 ویژه دانش آموزان پایه دهم رشته علوم ریاضی در هشت درس تنظیم شده است. درس اول دورە آموخته‌های پيشین دانش آموزان است و در هفت درس ديگر نيز علاوه بر آموزش قواعد جدید درسی بنا به نیاز آموخته های قبلی نیز مرور می شود. برای آموزش بهتر این درس مجموعه فیلم‌های آموزشی، جزوات درسی و نمونه سوالات امتحانی این درس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. این محتوای آموزشی می تواند در کنار برنامه درسی به شما کمک کند تا فرآیند یادگیری شما به نحو بهتری شکل بگیرد.

فیلم آموزشی عربی دهم ریاضی

فیلم آموزشی نکات مهم درس عربی پایه دهم رشته ریاضی شامل قواعد و آموزش ترجمه صحیح واژه ها و افعال

درس عربی پایه دهم رشته ریاضی دارای نکات آموزشی مهمی می باشد. بخش زیادی از این نکات آموزشی در کلاس درسی توسط معلمین آموزش داده می شود. تجربه نشان داده است که استفاده از فیلم های آموزشی در کنار برنامه درسی مدرسه برای یادآوری مطالب و کمک به یادگیری بهتر دانش آموزان موثر است. به همین دلیل و برمبنای تحقق عدالت آموزشی مجموعه فیلم های آموزش درس عربی دهم رشته ریاضی به صورت رایگان در اختیار شما دانش آموزان قرار گرفته است. این مجموعه حاوی حدود 30 فیلم آموزشی از نکات مهم این درس می باشد.

نون وقایه و کاربرد آن
پایه دهم
نون وقایه و کاربرد آن

در این ویدئوی آموزشی درس عربی مبحث نون وقایع به شما آموزش داده خواهد شد. همچنین مثال هایی از کاربرد

پایه دهم
حرف «حتّی» و «لـ» قبل از فعل

در این ویدئوی آموزشی درس عربی مبحث کاربرد حرف «حتّی» و «لـ» قبل از فعل به شما آموزش داده خواهد

خبر مقدم و مبتدای موخر
پایه دهم
خبر مقدم و مبتدای موخر

در این ویدئوی آموزشی به ادامه مبحث جار و مجرور در زبان عربی می پردازیم. همچنین با تعاریفی همچون خبر

امتیازگیری با ثبت نام

گزینه دو در سال تحصیلی 1403-1402 برای دانش آموزان و مدارس دوره دوم متوسطه خدمات متنوعی ارائه می کند که در یادگیری دروس به آنها کمک می کند. دانش آموزان دوره دوم متوسطه می توانند با ثبت نام در آزمون ها و استفاده از خدمات کاربردی دیگری مانند بانک سوال، نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف کنند. تعداد مراحل آزمون های شما متناسب با پایه تحصیلیتان خواهد بود. همچنین شما با ثبت نام در این آزمون ها به خدمات طلایی متناسب با تعداد مراحل ثبت نام خود دسترسی خواهید داشت. . به طور واضح هر چقدر آزمون بیشتری ثبت نام کنید، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. امتیاز بیشتر برای مدارس و دانش آموزان دوره دوم متوسطه به معنای دسترسی بیشتر به بانک سوال و استفاده از  خدمات طلایی بیشتر خواهد بود. مدارس و دانش آموزان برای اطلاع از نحوه دریافت امتیازات ثبت نام خود می توانند به صفحات زیر مراجعه کنند.