جستجو
Close this search box.
آموزش دروس پایه دهم
آموزش دروس پایه یازدهم
آموزش دروس پایه دوازدهم

اعتبار نمرات سال گذشته کنکور برای انتخاب رشته

اعتبار نمرات سال گذشته کنکور برای انتخاب رشته
نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است
فهرست مطالب

نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است و داوطلبین می‌توانند از نمره نوبت اول و دوم کنکور 1402 و یا نوبت اول و دوم کنکور 1403 برای انتخاب رشته استفاده کنند. کارنامه اولیه نوبت اول کنکور 1403 در مرداد ماه منتشر می‌شود.  نوبت دوم کنکور 1403 در تیرماه برگزار می‌شود. پس از بررسی نمرات هر 4 نوبت کنکور می‌توانید بهترین نمره و تراز را انتخاب کرده و براساس آن انتخاب رشته را انجام دهید.

با گزینه دو همراه باشید.

نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است

انتخاب رشته کنکور 1403 با نمرات سال گذشته

نمرات کنکور سال گذشته داوطلبین معتبر است. در زمان انتخاب رشته داوطلبین می‌توانند نسبت به انتخاب رشته حتی با نمرات سال گذشته اقدام کنند. یعنی دو آزمونی که در سال گذشته برگزار شد، نمراتشان معتبر است. داوطلبین یا خودشان نسبت به انتخاب نمره اقدام می‌کنند یا به سازمان سنجش اجازه می‌دهند تا نمره بالاتر را برای آنها لحاظ کند و براساس همان انتخاب رشته کنند.

کارنامه اولیه کنکور در مرداد ماه منتشر می‌شود. داوطلبین در این کارنامه می‌توانند نمرات خام و رتبه کسب شده خودشان را مشاهده کنند. همچنین در صورتی که نمرات نوبت اول و دوم کنکور 1402 بهتر بود، می‌توانند از آن نمرات برای انتخاب رشته استفاده کنند.

پرسش و پاسخ

بله نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان برای انتخاب رشته 1403 معتبر است.

داوطلبینی که سال 1402 کنکور داده‌اند و امسال نیز در کنکور 1403 شرکت کرده‌اند می‌توانند از هر 4 نمره‌ای که بهتر است برای انتخاب رشته اقدام کنند.

در صورتی که نمرات کنکور دی 1402 از سایر نمرات نوبت‌های تیرماه 1402 و اردیبهشت 1403 بیشتر باشد، می‌توانید از نمرات آن کنکور برای انتخاب رشته استفاده کنید.

نظرات و پرسش های خود را با ما در میان بگذارید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x