جستجو
Close this search box.
آموزش دروس پایه دهم
آموزش دروس پایه یازدهم
آموزش دروس پایه دوازدهم

دفترچه سوالات کنکور ریاضی دی 1401 + پاسخنامه

دفترچه سوالات کنکور ریاضی دی 1401 + پاسخنامه
فهرست مطالب

کنکور دی 1401 نخستین مرحله آزمون سال 1402 محسوب می‌شد. کنکور ریاضی دی 1401 طبق قوانین جدید سازمان سنجش با تغییرات زیادی نسبت به سال قبل برگزار شد. حذف دروس عمومی، تاثیر سوابق تحصلی، دومرحله‌ای شدن آزمون و… تنها بخشی از تغییرات کنکور در سال 1402 می‌باشد. این تغییرات باعث شد تا داوطلبان رشته ریاضی نسبت به سالیان قبل کنکور متفاوتی را تجربه کنند. برای اطلاع از دفترچه سوالات کنکور ریاضی دی 1401 همراه با پاسخنامه با گزینه دو همراه باشید:

دفترچه سوالات کنکور ریاضی دی 1401

کنکور ریاضی دی 1401 شامل دو دفترچه بود. دفترچه نخست به سوالات درس ریاضی و دفترچه دوم نیز به سوالات دروس فیزیک و شیمی اختصاص داشت.

دفترچه اول شامل 40 سوال درس ریاضی بود و داوطلبان باید طی مدت 70 دقیقه به این سوالات پاسخ می‌دادند. پس از پایان زمان ذکر شده دفترچه نخست جمع گردیده و دفترچه دوم در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. دفترچه دوم نیز شامل دو درس فیزیک با 35 سوال و شیمی با 30 سوال بود. برای پاسخگویی به سوالات دفترچه دوم داوطلبان 75 دقیقه فرصت داشتند.

نوبت اول کنکور ریاضی 1402 در صبح روز جمعه 30 دی ماه 1401 ساعت 8 صبح برگزار گردید. شما می توانید از طریق لینک زیر دفترچه سوالات کنکور ریاضی دی 1401 (نوبت اول) را دانلود نمایید:

داوطلبان عزیز توجه نمایید که فایل بالا شامل هر دو دفترچه آزمون ریاضی می باشد و سوالات هر سه درس در قالب همین دو فایل گنجانده شده است.

پاسخنامه سوالات کنکور ریاضی دی 1401

با انتشار دفترچه سوالات کنکور ریاضی در دی 1401، گروه دبیران و هیئت علمی گزینه دو برای تهیه و تولید کلید آزمون دست به کار شدند. با تلاش این دوستان مطابق انتظار به سرعت پاسخنامه کامل کنکور ریاضی ایجاد و در اختیار داوطلبان قرار گرفت.با گذشت زمان پاسخنامه تشریحی کنکور ریاضی دی 1401 نیز ایجاد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت. برای دانلود پی دی اف پاسخنامه کنکور ریاضی دی 1401 بر روی لینک‌های زیر کلیک نمایید:

پاسخنامه منتشر شده براساس دفترچه A کنکور ریاضی دی 1401 می‌باشد

تحلیل آزمون

کادر دبیران و هیئت علمی گزینه دو با همراهی گروه مشاوره این موسسه اقدام به تحلیل درس به درس نوبت دوم کنکور ریاضی دی 1401 کرده‌اند. در جدول زیر شما می توانید از نظرات این عزیزان در رابطه با کنکور ریاضی مطلع شوید:

نام درس
نام استاد
توضیحات
ریاضی
مهرداد کیوان
فهم مطالب در پاسخگویی به سوالات حسابان نقش مهمی داشت.
سیدمحسن میراسلامی
داشتن ایده و ابتکار برای پاسخگویی به سوالات هندسه تقش اصلی را داشت.
رسول حاجی زاده
سوالات گسسته و آمار و احتمال خوب و متعادل بود.
فیزیک
علی نعیمی
علیرغم مفهومی و چالشی بودن، آزمون سوالات خوب و متوسطی داشت.
شیمی
ماشاالله سلیمانی
اغلب سوالات استاندارد و در سطح کنکور سالهای گذشته

گزینه دو به محض دریافت دیدگاه دبیران و اساتید برجسته خود، این نظرات را در جدول فوق به صورت خلاصه منتشر خواهد کرد.

در بخش زیر نیز بنا به درخواست شما داوطلبان کنکور امسال و براساس نیاز داوطلبان کنکور 1403 فیلم تحلیل درس به درس کنکور ریاضی فیزیک که توسط اساتید و هیئت علمی گزینه دو آماده شده است را مشاهده خواهید کرد.

پخش ویدئو
تحلیل درس حسابان
پخش ویدئو
تحلیل درس هندسه
پخش ویدئو
تحلیل درس ریاضیات گسسته و آمار
پخش ویدئو
تحلیل درس فیزیک
پخش ویدئو
تحلیل درس شیمی

سوالات متداول

کنکور ریاضی شامل دو دفترچه می باشد. دفترچه اول مخصوص سوالات درس ریاضی است و دفترچه دوم به سوالات درس فیزیک و شیمی اختصاص دارد.

40 سوال از درس ریاضی با زمان پاسخگویی 70 دقیقه، و دروس فیزیک 35 سوال و شیمی 30 سوال با مجموع زمان پاسخگویی 75 دقیقه

نظرات و پرسش های خود را با ما در میان بگذارید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x