جستجو
Close this search box.
آموزش دروس پایه دهم
آموزش دروس پایه یازدهم
آموزش دروس پایه دوازدهم

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403
زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403
فهرست مطالب

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403 در تاریخ 1 تیر ماه 1403 خواهد بود. دانش آموزان باید تا قبل از این تاریخ خود را برای آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آماده کنند. آزمون نمونه دولتی فقط برای پایه نهم به دهم برگزار می‌شود. برای ورودی ششم به هفتم برای مدارس نمونه دولتی آزمون گرفته نمی‌شود و معیار سنجش دانش آموزان، سوابق تحصیلی آنها خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403 و نکات مهم در مورد آزمون نمونه دولتی و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1403 ارائه شده است.

با گزینه دو همراه باشید

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403  در تاریخ 1 تیرماه 1403 خواهد بود.

دانش آموزان باید برای شرکت در این آزمون اقدام به ثبت نام در تاریخ‌های اعلام شده نمایند تا مجاز به حضور در این ازمون باشند.

نحوه برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402

آزمون نمونه دولتی 1403 به صورت هماهنگ کشوری خواه بود. داوطلبین باید خود را تا تاریخ 1 تیرماه 1403 برای شرکت در این امتحان آماده کنند.

امتحان ورودی مدارس نمونه دولتی فقط برای پایه نهم به دهم برگزار می‌شود. تمامی داوطبین که در سایت مای مدیو ثبت نام خود را انجام داده‌اند، می‌توانند در روز یک تیر 1403 در جلسه امتحان حضور یابند.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1403

زمان انتشار کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1403 احتمالا در تاریخ 27 خردادماه 1403 خواهد بود. زیرا یک بازه زمانی 4 الی 5 روزه قبل از برگزاری امتحان نمونه دولتی کارت در سایت مای مدیو منتشر می‌شود.

داوطلبین برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی باید از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنند.

اگر داوطلبی کارت ورود به جلسه خود را همراه نداشته باشد، امکان حضور در جلسه امتحان را نخواهد داشت.

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1403

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1403 به شرح زیر است:

  1. به سایت آموزش پرورش مای مدیو مراجعه کنید.
  2. کد ملی و سپس سریال 6 رقمی شناسامه و کد را وارد کنید.
  3. سپس برای دریافت کارت روی گزینه آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.
  4. روی گزینه دریافت کارت کلیک کنید.
  5. از کارت پرینت بگیرید و در جلسه آزمون به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به همراه خود داشته باشید.

نحوه رفع نقص کارت امتحان نمونه دولتی 1403

اگر در کارت امتحان نمونه دولتی نقص یا مغایرتی وجود داشت، باید برای رفع ان اقدام شود. روی کارت اطلاعاتی در مورد مشخصات فردی و تحصیلی دانش آموز درج شده است که باید این اطلاعات به صورت کامل و صحیح باشند.

اگر داوطب در کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 1403 مغایرتی مشاهده کرد، باید نهایتا تا یک روز قبل از برگزاری امتحان برای رفع آن اقدام کند. برای این منظور لازم است از طریق سایت مای مدیو یا مراجعه به واحد سنجش آموزش و پرورش منطقه خود درخواست تصحیح اطلاعات را ثبت کند.

پس از ثبت درخواست، بایستی کارت ورود به جلسه که اطلاعات آن تصحیح شده است را دریافت کند.

 

اگر داوطلب نسبت به رفع نواقص کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود اقدام نکند، در مراحل بعدی از پذیرش دانش آموز برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ممانعت به عمل می‌آید.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1403

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1403 معمولا یک تا دو هفته بعد از برگزاری امتحان است. داوطلبین برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی باید در زمان اعلام شده به سایت مای مدیو مراجعه کنند. نتایج آزمون نهایتا یک ماه بعد از تاریخ آزمون در سایت مای مدیو بارگذاری می‌شود.

مشاوره برای قبولی در آزمون نمونه دولتی توسط اساتید گزینه دو

در آزمون آزمایشی شرکت کنید

 در امتحانات نمونه دولتی، درک مطلب، استدلال ریاضی، علوم، – فارسی و … را آزمایش میکنند. برای این منظور آزمون آزمایشی گزینه دو را شرکت کنید تا خود را بسنجید و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. پس از کسب نتیجه از آزمون‌های آزمایشی می‌توانید بفهمید که در چه زمینه‌هایی باید مطالعه بیشتری انجام دهید. اگر عملکرد ضعیفی دارید ناامید نشوید. با مطالعه اصولی، نمرات خود را در آزمون نمونه دولتی افزایش دهید.

فلش کارت واژگان بسازید.

 بخشی از امتحان نمونه دولتی به سنجش مهارت‌های حافظه شما می‌پردازد. اگر حافظه قوی ندارید، این‌بخش بسیار سخت خواهد بود. ساختن و مطالعه فلش کارت واژگان راه آسانی برای تقویت مهارت حفظیات است. سعی کنید هفته‌ای 20 کلمه یا مفهوم جدید یاد بگیرید. اگر از سه ماه قبل شروع به مطالعه کنید، تا روز امتحان 240 کلمه جدید یاد گرفته‌اید!

در آزمون‌های تشریحی شرکت کنید.

 امتحانات تشریحی به شما ایده خوبی از میزان پیشرفت تحصیلی خود می‌دهد. می‌توانید آزمون‌های تشریحی را به صورت آنلاین یا در کتاب‌های آمادگی آزمون نمونه دولتی انجام دهید. همانطور که به مطالعه خود ادامه می‌دهید، تست‌های تمرینی بزنید تا مطمئن شوید که در حال پیشرفت هستید. برای نظارت بر پیشرفت خود هر دو هفته یک بار آزمون تمرینی بدهید.

یک دوره آمادگی آزمون یا تدریس خصوصی را در نظر بگیرید.

مهارت‌هایی که در این آزمون‌ها آزمایش می‌شوند، مهارت‌هایی هستند که در طول زمان آموخته می‌شوند، یک دوره آمادگی آزمون خوب می‌تواند به شما در یادگیری استراتژی‌های تست‌زنی کمک کند. دانستن چگونگی حفظ آرامش در طول آزمون و آشنایی با انواع سوالاتی که خواهید دید، راه‌های بسیار مفیدی برای آمادگی آزمون نمونه دولتی هستند.

همچنین می‌توانید کتاب‌های آمادگی برای آزمون نمونه دولتی را خریداری کنید تا به شما در آشنایی با آزمون و سوالات کمک کند. این یک استراتژی بسیار مفید است، زیرا می‌توانید  خود را برای روز امتحان آماده کنید.

شب قبل از امتحان زیاد به خود فشار نیاورید.

 اگر احساس می‌کنید باید کمی بیشتر مطالعه کنید، مطمئن شوید که این کار را بعد از ظهر، قبل از خواب انجام دهید. حداقل دو ساعت قبل از خواب مطالعه را متوقف کنید و استراحت کنید. برای مثال کاری را برای سرگرمی انجام داده یا فعالیت دیگری را که از آن لذت می‌برید، انجام دهید.

پرسش و پاسخ

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1403 در تاریخ 1 تیرماه 1403 برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 1403 احتمالا در تاریخ 27 خرداد ماه منتشر شود.

در صورت وجود مغایرت در کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی باید از طریق سایت مای مدیو یا مراجعه به آموزش و پرورش اقدام به رفع نواقص کارت کنند.

خیر آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم در سال 1403 حذف شده است و ورود به این مدارس براساس سوابق تحصیلی دانش اموز انجام می‌شود.

نظرات و پرسش های خود را با ما در میان بگذارید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x