جستجو
Close this search box.
آموزش دروس پایه دهم
آموزش دروس پایه یازدهم
آموزش دروس پایه دوازدهم

زمان شروع و پایان کنکور زبان 1403

زمان شروع و پایان کنکور زبان 1403
زمان شروع و پایان کنکور زبان 1403
فهرست مطالب

هر ساله داوطلبین گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی در کنکور زبان و هنر نیز شرکت می‌کنند. به دلیل اینکه سؤالات تخصصی زبان سخت است، بنابراین باید مدیریت زمان‌بندی در سر جلسه کنکور به‌خوبی انجام شود. کنکور زبان شامل یک عدد دفترچه است که سوالات تخصصی در این کنکور ارائه شده است. سوالات دروس عمومی از کنکور زبان 1403 حذف شده است. در این نوشتار به بررسی دفترچه کنکور زبان 1403 پرداخته ایم.

با گزینه دو همراه باشید.

زمان شروع و پایان کنکور زبان 1403

زمان برگزاری کنکور 1403

کنکور 1403 در دو نوبت اردیبهشت ماه و تیر ماه بر گزار می شود.

کنکور زبان چند ساعت است؟

در کنکور زبان تنها یک دفترچه در اختیار داوطلبین قرار می‌گیرد. کنکور زبان 1403 شامل 70 سوال است که مدت پاسخگویی به این 70 سوال 105 دقیقه است. رشته زبان در کنکور سراسری شامل زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه می‌باشد و برای شرکت در کنکور لازم است به سوالات تخصصی یکی از این 3 رشته پاسخ داد.

حذفیات کنکور زبان 1403 چیست؟

سازمان سنجش هر ساله قبل از شروع سال تحصیلی یا حداکثر هم‌زمان با شروع ثبت‌نام کنکور سراسری زبان بودجه‌بندی و حذفیات کنکور را اعلام می‌کند. در کنکور زبان 1403 دروس عمومی حذف شده است. دروس عمومی تاثیر خود را روی سوابق تحصیلی می‌گذارند. تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور زبان 28 درصد است.

زمان شروع و پایان کنکور زبان 1403

ضرایب دروس تحصیلی کنکور هنر و زبان‌های خارجی نظام جدید و قدیم برای آزمون سراسری 1403

در ابتدا عناوین و ضرایب دروس سوابق تحصیلی دیپلم نظام آموزشی جدید گروه آزمایشی هنر و زبان و سپس ضرایب دروس سوابق تحصیلی دیپلم نظام آموزشی قدیم گروه آزمایشی هنر و زبان در جدول‌های جداگانه ارائه شده است.

سهم نمره کل سابقه تحصیلی گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی برای نظام آموزشی جدید و قدیم در ادامه ارائه شده است.

  1. 1. سهم نمره کل سابقه تحصیلی پایه دوازدهم نظام 3-3-6 در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی کنکور 1402 به میزان 28 درصد به صورت قطعی است.
  2. 2. سهم نمره کل سابقه تحصیلی دیپلم نظامی سالی واحدی و ترمی‌واحدی در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی با تأثیر 21 درصد قطعی است. سهم نمره کل سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی و ترمی واحدی 7 درصد با تاثیر قطعی در نمره کل سابقه تحصیلی است. در مجموعه دیپلم و پیش دانشگاهی 28 درصد است.

منابع کنکور زبان 1403 چیست؟

در کنکور سراسری 1403 دروس عمومی به بخش سوابق تحصیلی منتقل می‌شود و نمرات کسب شده در سوابق تحصیلی به میزان 28 درصد در نمره کنکور تاثیر دارد، بنابراین سوالات آزمون سراسری فقط شامل دروس تخصصی است.

پرسش و پاسخ

کنکور زبان 70 سوال دارد که مدت پاسخگویی به این 70 سوال 105 دقیقه است.

 همه داوطلبان کنکور سراسری بر اساس منابع نظام جدید کنکور خواهند داد.

دفترچه کنکور زبان یک عدد است که در آن 70 سوال ارائه شده است.

نظرات و پرسش های خود را با ما در میان بگذارید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x