سنجش مستمر

محصولی جدید از گزینه دو

سنجش مستمر محصول جدید گزینه دو است که به دانش آموزان و داوطلبان کنکور کمک می کند، پس از مطالعه هر بخش و فصل کتاب درسی، میزان تسلط خود بر آن مبحث را با یک آزمون آنلاین پیشنهادی گزینه دو بسنجند.

دانش‌آموز پس از یادگیری هر مبحث کوتاه بایستی میزان تسلط خود بر آن فصل یا بخش را بسنجد. در این مرحله نیاز به سؤالات با درجۀ سختی مشخص و طراحی و گردآوری کارشناسی شده است. ما در گزینه دو این کار را برای شما ساده کردیم. در دوره دوم متوسطه متناسب با درس های هر پایه، آزمون های آنلاینی در قالب سنجش مستمر برای شما آماده شده است.

پخش ویدئو

معرفی سنجش مستمر

دانش‌آموز پس از یادگیری هر بخش از درس خود باید میزان تسلط خود را بر آن  بخش را بسنجد. برای سنجش این موضوع نیاز به سؤالاتی با درجۀ سختی مشخص _که به درستی طراحی و گردآوری شده باشد_ خواهیم داشت. ما در گزینه دو با محصولی به نام سنجش مستمربه راحتی محصولی برای پاسخگویی به این نیاز شما ایجاد کرده ایم.

از ویژگی‌های مهم چنین ارزشیابی‌هایی تخصصی با یک مجموعه سؤال قوی، هدفمند و کارشناسی‌شده، این است که اولاً دبیر زمانی برای طراحی سؤالات و تصحیح آن‏ها اختصاص نمی‌دهد، ثانیاً می‌توان با تعداد سؤالات کافی و حتی پیچیده‌تر نسبت به یک آزمون جامع، میزان تسلط داوطلب بر یک مبحث درسی را با دقت بالایی بررسی کرد و نقاط قابل‌بهبود در آموخته‌های او را مشخص نمود. برگزاری آنلاین این آزمون‌ها، امکان تنظیم راحت‌تر مدارس مختلف با این برنامه و نیز مشارکت دانش‌آموز در آزمون فارغ از زمان حضور در مدرسه را نیز تسهیل می‌کند. بر این اساس گزینه‌دو در سال 1402-1401 مطابق یک برنامه مشخص، در تمام درس‌های پایه‌های تحصیلی دوره دوم شامل دهم، یازدهم و دوازهم، آزمون‌های آنلاین تک‌درس برگزار خواهد کرد.

برنامه سنجش های مستمر مغایرتی با برنامه آزمون‌های مرحله ای گزینه‌دو ندارد، اما لزوماً بر اساس محدوده‌بندی آن‏ها نیز تعریف نشده است، بلکه بر اساس کتاب‌های درسی طراحی می‌شود و پیشنهاد تخصصی گزینه‌دو برای تسلط کافی بر مباحث درسی خواهد بود.

شما می توانید به سادگی با استفاده از امتیازات خود علاوه بر سنجش مستمر به خدمات ارزشمند دیگری دسترسی داشته باشید. برای آگاهی از چگونگی کسب امتیاز با ثبت نام آزمون می توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید…

راهنمای شرکت در سنجش مستمر

دانش آموزان دوره دوم متوسطه و داوطلبان کنکور برای شرکت در سنجش مستمر ابتدا نیاز است با امتیازهای دریافتی از آزمون های خود اقدام به فعال سازی آن بنمایند. این نکته را در نظر داشته باشید که تنها راه شرکت در سنجش مستمر کسب امتیاز از طریق ثبت نام آزمون ها می باشد. به عبارت دیگر اگر شما امتیازات کافی برای شرکت در سنجش مستمر را کسب نکنید امکان استفاده از آن را نخواهید داشت.

اگر دوره دومی یا کنکوری هستید، پس از ثبت نام در آزمون های گزینه دو برای شما متناسب با تعداد مرحله ثبت نامی تان امتیازی به عنوان هدیه خرید فعال می شود. شما با این امتیاز می توانید وارد مارکت گزینه دوشوید و بسته های سنجش مستمر یا بانک سوال گزینه دو را برای خودتان بخرید. ما پیشنهاد می کنیم اگر امتیاز کافی را دارید، از ابتدا بسته خدمات طلایی کامل را فعال کنید تا به تمام سنجش های مستمر سال تحصیلی و بانک سوال دسترسی داشته باشید.

شما می توانید به سادگی با استفاده از امتیازات خود علاوه بر سنجش مستمر به خدمات ارزشمند دیگری دسترسی داشته باشید. برای آگاهی از چگونگی استفاده از امتیازات خود می توانید به صفحه زیر مراجعه نمایید…

هزینه امتیازی سنجش مستمر

سنجش مستمر در سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان و مدارس به تفکیک درس می باشد. یعنی دانش آموزان و مدارس می توانند به جای خرید بسته های ترکیبی، بسته مربوط به درس یا درس های موردنظر خود را خریداری کنند. هزینه جزئی خرید هر بسته درسی به زودی اعلام خواهد شد. در حال حاضر لازم است بدانید خرید بسته جامع (شامل همه دروس) سنجش مستمر دانش آموزی ویژه کنکور برای هر رشته (علوم انسانی, علوم تجربی و ریاضی فیزیک) 3000 امتیاز می باشد. خرید بسته جامع (شامل همه دروس) سنجش مستمر دانش آموزی ویژه هر پایه (دهم و یازدهم) و هر رشته (علوم انسانی, علوم تجربی و ریاضی فیزیک) 1200 امتیاز می باشد. 

ضمنا به این نکته توجه کنید که دانش آموزی می توانند با کسب امتیاز لازم بسته خدمات طلایی شامل بسته جامع سنجش مستمر و بانک سوال 9 ماهه را برای خود فعال نمایند. دانش آموزان می توانند با کسب 5800 امتیاز خدمات طلایی کنکوری را برای خود فعال نمایند. برای کسب این امتیاز لازم است دانش آموزان خود را در میانگین 14 نفرآزمون ثبت نام کنند. دانش آموزان برای فعالسازی بسته خدمات طلایی پایه دهم و یازدهم کافی است 2400 امتیاز جمع آوری کنند. این میزان امتیاز با ثبت نام میانگین 8 نفرآزمون به دست می آید.