جستجو
Close this search box.
آموزش دروس پایه دهم
آموزش دروس پایه یازدهم
آموزش دروس پایه دوازدهم

تمدید زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 1403

تمدید زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 1403
تمدید زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 1403
فهرست مطالب

 ثبت نام کنکور سراسری 1403 تمدید شد. آن دسته از داوطلبینی که در تاریخ‌های 5 آذر 1403 تا 11 آذر 1403 موفق به ثبت‌نام نشده اند، می‌توانند تا روز چهارشنبه به تاریخ 15 آذر 1403 جهت ثبت‌نام در کنکور سراسری 1403 اقدام کنند.  متقاضیان ضرروت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند. آن دسته از داوطلبینی که نیز قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

با گزینه دو همراه باشید.

تمدید زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 1403

اصلاحات دفترچه راهنما کنکور سراسری 1403

براساس مصوبات، حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان، 24 سال تمام است. مبنا اول مهرماه هر سال تحصیلی است.

در دفترچه راهنمای اولیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش، حداکثر سن مجاز را برای داوطلبین 22 سال تمام اعلام کرده بود. اما براساس اصلاحیه انجام شده، حداکثر سن مجاز برای ورود به دانشگاه فرهنگیان 1403، 24 سال تمام است. متقاضیانی که شرایط سنی را دارند، می‌توانند در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان 1403 شرکت کنند.

پرسش و پاسخ

براساس اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنما کنکور سراسری، برای ورود به دانشگاه فرهنگیان حداکثر سن مجاز باید 24 سال تمام باشد. مبنا اول مهرماه هر سال تحصیلی است.

براساس تمدید مهلت ثبت‌نام تا چهارشنبه به تاریخ 15 آذر 1403 می‌توان در کنکور سراسری و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان شرکت کرد.

بله به دلیل تمدید مهلت ثبت‌نام، امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبین کنکور سراسری نوبت اول 1403 و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان وجود دارد.

نظرات و پرسش های خود را با ما در میان بگذارید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x