جستجو
Close this search box.

فیلم آموزشی شیمی دهم ریاضی

فیلم آموزشی شیمی دهم ریاضی

فیلم آموزشی نکات مهم درس شیمی پایه دهم رشته ریاضی فیزیک شامل تدریس موضوعات مهم درسی و تست‌های کنکور

درس شیمی پایه دهم رشته ریاضی جز دروس تخصصی این رشته است. کتاب شیمی (1) در سه فصل برخی از مهم‌ترین مفاهیم این علم را به دانش‌آموزان می‌آموزد. استفاده از فیلم های آموزشی در کنار برنامه درسی مدرسه برای یادآوری مطالب و کمک به یادگیری بهتر دانش آموزان موثر است. به همین دلیل و برمبنای تحقق عدالت آموزشی مجموعه فیلم های آموزش درس شیمی دهم رشته ریاضی به صورت رایگان در اختیار شما دانش آموزان قرار گرفته است. این مجموعه حاوی حدود 37 فیلم آموزشی از نکات مهم این درس همراه با نمونه سوالات تستی می‌باشد. همچنین شما می توانید سایر مطالب آموزش درس شیمی (نمونه سوالات امتحانی و جزوات درسی) را از لینک زیر دانلود کنید.

آموزش درس به درس شیمی دهم ریاضی

در مجموعه فیلم های آموزشی عربی دهم رشته ریاضی سعی شده است تا نکات آموزشی به صورت درس به درس استخراج و تدریس شود. مطالب مهم هر درس در قالب چند ویدئو و به صورت مجزا بیان شده است. دانش آموزان می توانند با استفاده از این محتوای اموزشی به صورت رایگان قواعد درس عربی سال دهم را به صورت کاربردی و با مثال فرا بگیرند.کتاب عربی دهم ریاضی شامل 8 درس می باشد و در هر درس دانش آموز با نکات تازه ای آشنا می شود. ضمنا در این مجموعه آموزشی سعی شده است به فراخور یادگیری مطالب جدید، دروس سالهای گذشته نیز مرور شود. حال به بررسی محتوای هر درس کتاب عربی دهم رشته ریاضی می پردازیم.

1- درس اول عربی دهم ریاضی به بررسی قواعد سالهای گذشته به صورت ویژه صرف فعل های ماضی، مضارع، امر و نهی می پردازد. در ویدئوهای آموزشی درس اول عربی دهم ریاضی، دانش آموزان علاوه بر آشنایی با انواع فعل، با انواع جمع، ترجمه اسم موصول، کلمات پرسشی و … نیز آشنا خواهند شد.

2- درس دوم عربی دهم ریاضی به مبحث اعداد اختصاص دارد. در ویدئوهای آموزشی درس دوم عربی دهم دانش آموزان با اعداد اصلی و ترتیبی آشنا خواهند شد. همچنین آنها با چهار عمل اصلی ریاضی در زبان عربی نیز آشنا می شوند.

3- درس سوم عربی دهم ریاضی به برسی فعل های ثلاثی مجرد و ثلاثی مزید می پردازد. در ویدئوهای آموزشی درس سوم دانش آموزان با افعال ثلاثی مزید و مجرد و نکات تستی مربوط به این افعال آشنا می شوند. همچنین صرف 4 صیغه اصلی افعال ثلاثی مزید نیز بخشی از آموزش های این بخش می باشد.

4- درس چهارم ادامه مبحث فعل های ثلاثی مزید و آشنایی با باب های دیگر آن است. همچنین در ویدئوی آموزشی درس چهارم عربی دهم ریاضی علاوه بر آشنایی با 4 باب جدید با معانی افعال ثلاثی مزید نیز دانش آموزان آشنا خواهند شد.

5- درس پنجم عربی دهم ریاضی به جمله اسمیه و جمله فعلیه می پردازد. در ویدئوهای آموزشی درس ششم عربی دهم ریاضی دانش آموز با جمله فعلیه، جمله اسمیه و ساختار آنها آشنا می شود. آموزش مبتدا و خبر یکی از بخش های اصلی ویدئوهای آموزشی درس ششم می باشد.

6- درس ششم عربی دهم ریاضی به فعل مجهول می پردازد. در ویدئوهای آموزشی درس ششم عربی دانش آموز با فعل معلوم و فعل مجهول و قواعد آن آشنا می شود. همچنین روش ترجمه صحیح فعل مجهول نیز در همین ویدئوها به او آموزش داده خواهد شد.

7- درس هفتم عربی دهم ریاضی به دو موضوع جار و مجرور و نون وقایه می پردازد. در ویدئوهای آموزشی درس هفتم عربی دهم ریاضی جار و مجرور و حروف جر آموزش داده می شود. همچنین کاربرد نون وقایه نیز در ویدئوهای همین جلسه بررسی می گردد.

8- درس هشتم عربی دهم ریاضی بررسی اسامی مشتق در زبان عربی می باشد. در ویدئوهای آموزشی درس هشتم عربی دهم ریاضی مفاهیمی چون اسم فاعل، اسم مفعول و اسم مبالغه به دانش آموزان تدریس می شود. همچنین ترجمه اسامی مشتق نیز به آنها آموزش داده خواهد شد.

خدمات پایه دهم

گزینه دو برای دانش آموزان و مدارس دوره دوم متوسطه خدمات متنوعی ارائه می‌کند که نقش مهمی در سنجش آموخته‌ها دارد. آزمون‌های تستی گزینه دو ضمن سنجش آموخته‌های دانش‌آموز، او را برای تجربه کنکور آماده می‌سازد. ارزشیابی تشریحی محصول دیگری است که نقش مهمی در امتحانات نهایی دارد. همچنین دانش آموزان دوره دوم متوسطه می‌توانند با ثبت نام در آزمون ها به خدمات ارزشمند دیگری مانند آزمونک و بانک سوال گزینه دو به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با خدمات گزینه دو بر روی دکمه‌های زیر کلیک نمایید