جستجو
Close this search box.
آموزش دروس پایه دهم
آموزش دروس پایه یازدهم
آموزش دروس پایه دوازدهم

مزایای انتخاب رشته مجازی

مزایای انتخاب رشته مجازی
مزایای انتخاب رشته مجازی
فهرست مطالب

انتخاب رشته مجازی

مزایای انتخاب رشته مجازی چیست و چرا یک بار امتحان کردن این روش انتخاب رشته می تواند شما را به سمت بهترین انتخاب در دانشگاه های کشور هدایت کند؟ انتخاب رشته مجازی فرصتی است تا شما قبل از ورود به مراحل انتخاب رشته اصلی یک دید کلی نسبت به شرایط و مراحل انتخاب رشته پیدا کرده و سپس بهترین و مناسب ترین رشته ها را نیز برای خود لیست کنید. در این مقاله با شما همراه هستیم تا مزیت های انتخاب رشته مجازی با استفاده از چنین نرم افزاری را به شما معرفی کنیم. 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی گزینه دو

نرم افزار انتخاب رشته رایگان گزینه دو با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه در حال حاضر نزدیک ترین نتایج را با نتایج واقعی اتنتخاب رشته کنکور در اختیار شما قرار می دهد.

تخمین شرایط قبولی در رشته های مختلف

به عنوان اولین مزیت از مزایای انتخاب رشته مجازی باید به امکان تخمین قبولی در رشته های مختلف و در دانشگاه های مختلف اشاره کنیم. چقدر احتمال دارد که شما با توجه به رتبه و کارنامه کنکور خود در رشته مهندسی عمران دانشگاه تهران قبول شوید؟ احتمال ورود شما به رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه اصفهان چقدر است؟ آیا نمره و تراز شما برای قبولی در رشته مهندسی شیمی دانشگاه شهید بهشتی مناسب است؟ تمام این سوالات و چالش ها از اصلی ترین دغدغه های داوطلبین در زمان انتخاب رشته هستند. با استفاده از سامانه انتخاب رشته مجازی می توانید خیلی راحت تخمین قابل قبولی از این شرایط داشته باشید. این مهم باعث می شود تا در نهایت به صورت هدفمند دست به انتخاب رشته بزنید. این احتمالات بر اساس نتایج آزمون سال گذشته به دست آمده و نتایج آن قابل استناد می باشد.

نتایج نرم افزار انتخاب رشته گزینه دو

برای آشنایی با زیرگروه ها و رشته های کنکور تجربی کلیک نمایید : رشته های دانشگاهی کنکور تجربی

پوشش دهی تمام رشته ها و دانشگاه های کشور

یکی دیگر از مزایای انتخاب رشته مجازی این است که شما شرایط پذیرش خود را به صورت خودکار در تمام رشته ها و دانشگاه های کشور بررسی خواهید کرد. فرض کنید بدون این نرم افزار و سامانه به دنبال انتخاب رشته هستید، آیا امکان بررسی تمام رشته ها در تمام دانشگاه ها را دارید؟ نرم افزار انتخاب رشته مجازی این مزیت را برای شما خواهد داشت تا با توجه به علاقمندی ها و کارنامه قبولی در دانشگاه بتوانید تمام رشته های در دسترس را مورد بررسی قرار داده و آنها را انتخاب کنید. البته اگر از نرم افزارهای خیلی قدرتمند مانند سامانه انتخاب رشته گزینه دو استفاده کرده باشید، چنین مزیت هایی را در دسترس خواهید داشت.

دسترسی به فیلترهای مختلف

یکی دیگر از مزایای انتخاب رشته مجازی امکان مشاهده شرایط قبولی در بهترین رشته ها با فیلترهای متفاوت است. شما می توانید:

  • بر اساس میزان محبوبیت رشته های دانشگاهی در میان داوطلبین کنکور
  • بر اساس علاقمندی شخصی خود برای ورود به رشته های مختلف
  • بر اساس نزدیک بودن به محل سکونت
  • بر اساس شهرهای منتخب
  • و بر اساس نتایج حاصل از تست روانشناختی هالند

بهترین و مناسب ترین رشته ها را برای خود مشاهده کنید. چنین قابلیتی می تواند یک دید کامل نسبت به انتخاب بهترین رشته را برای شما ایجاد کند. دقت کنید که در سامانه های با سابقه و قدرتمند که از الگوریتم های حرفه ای و نزدیک به جامعه آماری استفاده می نمایند، نتایج به دست آمده در این رتبه بندی ها دقیقاً مشابه با نتایج انتخاب رشته واقعی خواهد شد. در سامانه انتخاب رشته مجازی گزینه دو شرایط لازم برای مشاهده بهترین و مناسب ترین رشته ها بر اساس تمام این موارد برای شما فراهم آمده است.

برای آشنایی با زیرگروه ها و رشته های کنکور انسانی کلیک نمایید : رشته های دانشگاهی کنکور انسانی

سامانه مورد استفاده مشاوران

یک نکته بسیار جالب دیگری که باید درباره انتخاب رشته مجازی به آن اشاره کنیم، استفاده مشاورین انتخاب رشته از این سامانه ها است. مشاورین برای پیدا کردن بهترین نتیجه برای شرایط ورود به دانشگاه با توجه به نمرات و درصدهای هر فرد، اطلاعات وی را در این سامانه وارد کرده و نتایج حاصل از آن را در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین با این ترفند عملاً شما به نتایج حاصل از مشاوره انتخاب رشته نیز دسترسی خواهید داشت.

بهترین دانشگاه های هر رشته

سامانه انتخاب رشته مجازی این مزیت را نیز برای شما به دنبال خواهد داشت تا بتوانید بهترین دانشگاه های هر رشته را نیز مشاهده کنید. شناخت پیدا کردن نسبت به بهترین دانشگاه ها برای هر رشته نیز اهمیت بسیار زیادی برای یک انتخاب رشته ایده‌آل دارد. با این شناخت شما می توانید بهترین دانشگاه ها را در اولویت اصلی خود قرار داده و سپس دست روی سایر گزینه ها بگذارید.

برای آشنایی با زیرگروه ها و رشته های کنکور ریاضی فیزیک کلیک نمایید : رشته های دانشگاهی کنکور ریاضی فیزیک

ویژگی های سامانه انتخاب رشته گزینه دو

سامانه انتخاب رشته گزینه دو تمام مزایای ذکر شده را برای انتخاب رشته مجازی فراهم کرده است. همچنین سامانه انتخاب رشته گزینه مزیت های زیر را نیز دارد:

  • بیش از 15 سال سابقه فعالیت داشته و در تمام این سال ها کیفیت آن روز به روز بهتر شده است.
  • نتایج حاصل از ارزیابی توسط سامانه انتخاب رشته گزینه دو فوق‌العاده نزدیک به نتایج انتخاب رشته واقعی است و تفاوت بسیار کمی میان این دو وجود دارد. به دلیل وجود جامعه آماری بالا و همچنین مد نظر قرار دادن نتایج حاصل از کنکور سراسری گذشته، عملا انتخاب رشته در این سامانه شبیه به انتخاب رشته واقعی می شود. زیرا اکثر داوطلبین در آن حضور دارند.
  • بهترین مشاورین انتخاب رشته کنکور نیز از این سامانه برای هدایت کاربران خود استفاده می نمایند.
  • تمام فیلترهایی که برای انتخاب رشته در سامانه مجازی بیان کردیم، در این نرم افزار در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در واقع شما می توانید بهترین رشته ها را بر اساس اولویت های مختلف انتخاب و دست روی آنها بگذارید.
  • استفاده از این سامانه کاملا رایگان است.

با استفاده از سامانه انتخاب رشته مجازی گزینه دو قرار نیست فقط نسبت به شرایط قبولی خود در دانشگاه بدانید. بلکه این سامانه راهنمایی برای شما خواهد بود تا بهترین رشته ها و بهترین دانشگاه ها را انتخاب کنید.

پرسش و پاسخ

انتخاب رشته مجازی چه مزایایی دارد؟

انتخاب رشته مجازی فرصتی است تا شما قبل از ورود به مراحل انتخاب رشته اصلی یک دید کلی نسبت به شرایط و مراحل انتخاب رشته پیدا کرده و سپس بهترین و مناسب ترین رشته ها را نیز برای خود لیست کنید

مشاورین چگونه برای داوطلبان کنکور انتخاب رشته می کنند؟

مشاورین برای پیدا کردن بهترین نتیجه برای شرایط ورود به دانشگاه با توجه به نمرات و درصدهای هر فرد، اطلاعات وی را در سامانه انتخاب رشته گزینه دو وارد کرده و نتایج حاصل از آن را در اختیار شما قرار می دهند.
نظرات و پرسش های خود را با ما در میان بگذارید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x